Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nynke1 schreef:knetterhard schreef:Iedereen gefeliciteerd met hun aankoop en verkopen!
Ikke: Bedoel je die vos? Daar zag ik het er ook niet vanaf! duurt nog lang voordat die verkocht word
Dat jij het er niet van af kan zien betekend niet dat anderen dat niet kunnen natuurlijk. Misschien kijkt er volgende week wel iemand op sporthorses en is dit precies wat diegene zoekt. Om nu direct te zeggen dat het lang duurt voordat ie verkocht is.....
Leone schreef:[naam] schreef:Voor de dressuursport vind ik een horizontale hals niet voordelig.
Hoe groot hij wordt zal met verschillende factoren te mijn hebben. Moeilijk te voorspellen
Dus verticaal juist wel voordelig voor de dressuur? Het is een beetje tuig typisch
Leone schreef:@ vonneke ik snap wat je bedoeld, ik doelde alleen op het het paard wat ik op het oog heb. Deze lijkt het verticale meer te hebben als dat me lief is, dus echt richting het tuigtypisch te neigen.
Maar nu moet ik ook zeggen dat hij erg fris was en ook lekker met de staart hoog door de baan ging, mogelijk dat dat ook nog iets vertekend heeft.
Leone schreef:@listiglistje, goede tip had ik nog niet aangedacht. Terug gaan doen we in ieder geval, mischien dat de longe dan even iets meer rust brengt. bijzetje wordt denk ik wat lastig hij kent nog geen hoofdstel. Sterker nog ik denk zelfs dat hij nog nooit gelongeerd is.