Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
assebassie schreef:Geen idee Monique, ik keek toevallig op markt en dacht aan jou en prisca.
Drukke week hebben jullie zeg maar wel gezellig.
Bij ons hebben ze ook last van de hitte en staan ze veel binnen, vooral Arabier met luchtwegproblemen, zo zielig.
Beterschap voor prisca, heeft ze nog zo’n last van vliegen?
-Namiro- schreef:Ff snel tussendoor want eigenlijk geen tijd..
Zou je Prisca niet iets van elektrolyten kunnen geven??
Riviera87 schreef:Ik dacht ook gelijk aan een goede hoeveelheid elektrolyten. Als ze zich beter voelt zal ze wellicht ook weer de stal verlaten en is het maagprobleem opgelost.. Anders zou je ook nog gastrogard kunnen geven op deze dagen, werkt echt goed bij maagzweren
Tinka schreef:Wat een pechvogel die Erwin met zijn hand, beterschap. Jullie hebben het druk zo te horen.
Ik zet bij Pathos altijd de tuinslang erop, lekker nat spuiten, vind ie leuk, vooral als het water tegen zijn tanden aankomt. Kan je niet wat vers gras afmaaien voor Prisca?
balance schreef:Ik dacht dat ik nog gereageerd had vandaag maar blijkbaar niet op verzenden geklikt.
Rare dagen, inderdaad. Met lichtpuntjes toch? Dat je bezoek krijgt om weer over de geschiedenis te kunnen praten is heel spannend.
Arme Prisca, ik kan ook zo slecht tegen de warmte dus ik weet wel hoe ze zich voelt.
Hier een flinke plek na een wespensteek dus helaas het nest moeten vernietigen, zat onder het dek en als we er overheen liepen werden ze gestoord en dus agressief.
Heel jammer altijd.
Sintara schreef:Ik weet van iemand die een dunne witte deken opdeed en die dan goed nat maakte. Dat koelt wat langer door en helpt ook een beetje tegen vlieggespuis.. maar ik denk dat een beetje slanker zijn ook zou helpen voor pris
Tinka schreef:Mooi geworden die nieuwe vloer, wel zonde van de oude tegels, hadden jullie die er niet eerst uit kunnen halen? En was het niet handiger geweest eerst de muren een verfje te geven?
Evengoed mooi opgeknapt hoor, gaan jullie die kamer erachter ook nog doen?
Wij hebben onder het hele huis een kelder, maar evengoed is het ook nog vochtig in huis hoor.
Ik zag Callas nog wel kreupel lopen op het einde van het fimpje.
Tinka schreef:Ah steenstrips, vandaar, dat kan inderdaad ook achteraf.
We hebben isolatie onder alle vloeren, van dit meerlaagse alu spul. Het is vooral in de winter erg vochtig, maar in de zomer ook nog wel.
Als het bij Callas zou verbeteren zou dat nu al wel het geval moeten zijn ja.