Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nynke1 schreef:ikke schreef:Ik denk op basis van de foto's en filmpje ook niet dat het geen goede paarden zijn, maar ik zie toch ook niet waarom die paarden bovengemiddeld geprijsd zouden moeten zijn.
Dat is toch mede waarom je goed beeldmateriaal bijvoegd; om de prijsindikatie te onderbouwen. Het beeldmateriaal is best goed..........
Wat vind jij van die vos dan? Mij lijkt dat wel een fijn paard. Zie het M niveau er op dit filmpje niet vanaf maar dat maakt mij dan weer niet zo veel uit. Beetje kort voorbeen maar vind wel dat ie fijn beweegt. Ze laten in het filmpje niet veel bijzonders zien, dus zou je er op moeten gaan zitten en gaan voelen. Denk dat dat best wel een aparte kan worden als hij meer kracht en balans heeft en gaat 'zitten'.
knetterhard schreef:Iedereen gefeliciteerd met hun aankoop en verkopen!
Ikke: Bedoel je die vos? Daar zag ik het er ook niet vanaf! duurt nog lang voordat die verkocht word
ikke schreef:knetterhard schreef:Iedereen gefeliciteerd met hun aankoop en verkopen!
Ikke: Bedoel je die vos? Daar zag ik het er ook niet vanaf! duurt nog lang voordat die verkocht word
Die vos merrie, inderdaad.
Ik denk dat het best een leuk en goed paard kan zijn, maar waar op het getoonde beeldmateriaal zie ik iets over het hoofd?
knetterhard schreef:Iedereen gefeliciteerd met hun aankoop en verkopen!