Leuk filmpje weer en wat ben ik jaloers op die temperaturen bij jullie!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
-Namiro- schreef:De gang is echt prachtig geworden!! Zo zie je maar weer dat hard werken en doorzettingsvermogen loont!![]()
Leuk filmpje weer en wat ben ik jaloers op die temperaturen bij jullie!!!![]()
Muga schreef:Ik heb weer genoten van je filmpje! Erwin die de dieren uit de stenen de tijd geeft om wakker te worden en ze rustig even filmt... ik was gillend weggerend haha.
Die kikkers moeten nog even toon leren houden, in de leer bij Erwin misschien?
De gang is echt heel gaaf geworden. Je hebt eer van je werk en je stippen!
tamary schreef:Ik heb eens een wespennest gehad dat besloot in een handvat van de kruiwagen te willen wonen. Ook niet zo handig. Dierenlogica en de mensenwereld gaan soms lastig samen.
-Namiro- schreef:Zo.. mijn maandagochtend begonnen met een mini-vakantiesuperleuke beelden!
Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum! Op naar de volgende 36 jaar!![]()
En Geocaching! Leuk hè! Doe ik zelf ook.. brengt je op de mooiste plekjes.
-Namiro- schreef:Oh wat leuk dat jullie ook eigen caches hebben! Dat heb ik nooit gedaan.
In verband met tijdgebrek is cachen nu voornamelijk een vakantieding geworden. Ik vind het leuk om minimaal 1 cache te zoeken bij een plaats waar we op vakantie zijn. Zo wordt het een soort logboek van waar we allemaal geweest zijn.
Jammer van de travelcoins!! Misschien gevonden door muggles en meegenomen.. of toch door cachers die ze vervolgens kwijtraken of vergeten.. zonde in ieder geval!!
Jammer dat het rijden er dus niet inzit met de nieuwe paardendame! Waren de paarden wel goed verzorgd?
balance schreef:Ik heb het opgegeven maar vond geocachen ook erg leuk.
Leuk filmpje weer en een aparte anekdote over de kat over de brug zeg.
joey2010 schreef:Prachtig filmpje weer. Heerlijk dat we zo kunnen meegenieten.
Jammer dat samen rijden er ( voorlopig) niet in zit.
Ze blijven ook hengst ?