Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Perrokai schreef:ehhh even voor de duidelijkheid, kwam jij nu zelf met dat verhaal over die bovennatuurlijke gebeurtenissen op stal vanwege een dode boer of hebben anderen je dat verteld dat dat zo was.
Ik kan me voorstellen dat je in paniek was en je ei kwijt wilde, echt waar hoor, snap ik best. Maar het is jammer dat hier op bokt alles gelijk heel serieus genomen wordt en dat zal waarschijnlijk ook komen door de gemiddelde leeftijd hier. En er een heel ander verhaal ontstaat wat uitgekauwt word naar aanleiding van jouw paniekreactie. Het is ook jammer dat je daar zelf ook nog in meegaat. Zo ontstaat een heel verkeerd beeld van de situatie en gaat de geloofwaardigheid er een beetje af.
Waarom ga je zelf niet eens heel diep nadenken erover en dan over aardse oorzaken. Zoiets gebeurt met een reden, wel ziek natuurlijk maar niet onoplosbaar. Als de politie er niet eens verder onderzoek naar doet waren ze er vast niet erg genoeg van onder de indruk. Heb je de krant erbij gehaald ? Had je ontevreden klanten ? Heb je boze ex-en of iemand anders daar misschien. Een paardenmoordenaar/mishandelaar was het niet want die geven geen waarschuwingen af. Iemand heeft iemand bij jullie op stal vreselijk willen laten schrikken, meer ook niet en wist duidelijk ook wanneer hij dat het beste kon doen, als de zoon van de boer was het geloof ik op vakantie was. Volgens mij kom je daar veel verder mee als je dat uitpluist. En misschien brengen die readings je wel op ideeen maar klamp je er niet aan vast. Houdt het hoofd koel en succes !
Cayusejuhh schreef:nee je zit helemaal goed
ik ga er niet geirriteer op reageren![]()
Waar ik irri wordt.. dat mensen denken dat ik zweverig met alles mee loop. en dat is niet zoMensen die mij IRL kennen. weten hoe ik ben.. verre van dat
![]()
Maar tja.. ik heb de politie op de hoogte gebracht van het bloed.. maar meer kunnen ze niet doen
tja.. dus ik denk dat het boek gesloten is tot er aanwijzingen komen
neveragain schreef:Er staat iets in dat bloed geschreven, Lieke/Lies/Lieve zoiets, valt niemand op?