Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:54

Gelukkig weten jullie dus nu waar het bloed vandaan komt, en dat het oud bloed is,
ja daar heb ik dan allemaal enge gedachtes bij, gatsie.
Ik hoop dat jullei de dader ooit vinden.

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:50

Hoe doen ze zo'n reading eigenlijk? Heb er wel al van gehoord, maar is verbazingwekkend dat die persoon zoveel te weten kan komen door een reading, vraag me af hoe die persoon dit doet (en kan) Haha!

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:51

raar dat iemand dat bloed eerst bewaart...

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:55

ja en vervolgens er muren mee gaat ondersmeren

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:59

Misselijke grap zeg! Ik hoop dat je de dader(s) snel vindt!
Sterkte ermee.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 21:01

goh wat erg
ik ben helemaal misselijk.

veel sterkte er mee Knipoog

Jante

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 21:37

Heftige gebeurtenis , en de angst te hebben dat het zich zou herhalen, want met welke reden doe je zoiets?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 21:52

zozo dat is erg..heb net alles door gelezen...wie doet nu zoiets..ook al is het om iemand te pesten...Zoiets doe je gewoon niet

VeraW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 22:14

wil ook even meelezen.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 02:30

ehhh even voor de duidelijkheid, kwam jij nu zelf met dat verhaal over die bovennatuurlijke gebeurtenissen op stal vanwege een dode boer of hebben anderen je dat verteld dat dat zo was.
Ik kan me voorstellen dat je in paniek was en je ei kwijt wilde, echt waar hoor, snap ik best. Maar het is jammer dat hier op bokt alles gelijk heel serieus genomen wordt en dat zal waarschijnlijk ook komen door de gemiddelde leeftijd hier. En er een heel ander verhaal ontstaat wat uitgekauwt word naar aanleiding van jouw paniekreactie. Het is ook jammer dat je daar zelf ook nog in meegaat. Zo ontstaat een heel verkeerd beeld van de situatie en gaat de geloofwaardigheid er een beetje af.
Waarom ga je zelf niet eens heel diep nadenken erover en dan over aardse oorzaken. Zoiets gebeurt met een reden, wel ziek natuurlijk maar niet onoplosbaar. Als de politie er niet eens verder onderzoek naar doet waren ze er vast niet erg genoeg van onder de indruk. Heb je de krant erbij gehaald ? Had je ontevreden klanten ? Heb je boze ex-en of iemand anders daar misschien. Een paardenmoordenaar/mishandelaar was het niet want die geven geen waarschuwingen af. Iemand heeft iemand bij jullie op stal vreselijk willen laten schrikken, meer ook niet en wist duidelijk ook wanneer hij dat het beste kon doen, als de zoon van de boer was het geloof ik op vakantie was. Volgens mij kom je daar veel verder mee als je dat uitpluist. En misschien brengen die readings je wel op ideeen maar klamp je er niet aan vast. Houdt het hoofd koel en succes !

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 07:35

TS heeft even terug al aangegeven dat ze inderdaad van een aards iets uitgaan en dat alles naar 1 of 2 personen wijst.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-06 10:36

Perrokai schreef:
ehhh even voor de duidelijkheid, kwam jij nu zelf met dat verhaal over die bovennatuurlijke gebeurtenissen op stal vanwege een dode boer of hebben anderen je dat verteld dat dat zo was.
Ik kan me voorstellen dat je in paniek was en je ei kwijt wilde, echt waar hoor, snap ik best. Maar het is jammer dat hier op bokt alles gelijk heel serieus genomen wordt en dat zal waarschijnlijk ook komen door de gemiddelde leeftijd hier. En er een heel ander verhaal ontstaat wat uitgekauwt word naar aanleiding van jouw paniekreactie. Het is ook jammer dat je daar zelf ook nog in meegaat. Zo ontstaat een heel verkeerd beeld van de situatie en gaat de geloofwaardigheid er een beetje af.
Waarom ga je zelf niet eens heel diep nadenken erover en dan over aardse oorzaken. Zoiets gebeurt met een reden, wel ziek natuurlijk maar niet onoplosbaar. Als de politie er niet eens verder onderzoek naar doet waren ze er vast niet erg genoeg van onder de indruk. Heb je de krant erbij gehaald ? Had je ontevreden klanten ? Heb je boze ex-en of iemand anders daar misschien. Een paardenmoordenaar/mishandelaar was het niet want die geven geen waarschuwingen af. Iemand heeft iemand bij jullie op stal vreselijk willen laten schrikken, meer ook niet en wist duidelijk ook wanneer hij dat het beste kon doen, als de zoon van de boer was het geloof ik op vakantie was. Volgens mij kom je daar veel verder mee als je dat uitpluist. En misschien brengen die readings je wel op ideeen maar klamp je er niet aan vast. Houdt het hoofd koel en succes !

Ik denk als je wat meer interpeteer wat ik schrijf.. je zelf ook wel in de gaten heb.. Dat ik heel sceptisch altijd ben met readings etc etc oid.
Maar ik ga me zeker niet verantwoorden.
ik houd me hoofd ook koel

Politie vond het wel heel indrukwekkend. Maar ikheb je hun beweegreden ook verteld. Wie is hier nu sensatie zoeken om te zeggen haal de krant er bij etc Verward

Sorry hoor.. denk dat ik dit topic maar laat sluiten. zit niet zo op deze reactie te wachten eerlijk gezegd.
Als mensen eens beter lezen. kunnen ze precies zien hoe de vork in zn steel zit. en hoe ik er over denk.. Dromen rustig dus .

En.. zit in prive sfeer zo rot .. met meerder dingen.. dat dit gebeuren eigelijk als los veertje er bij hangt.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 11:02

vraag me af of ze t topic voor je sluiten, JIJ wou je verhaal kwijt en WIJ hebben het recht te reageren, vind ik dan!
en dan kun je dit soort reacties verwachten...

Ik ben benieuwd tot hoever jullie nu zijn? wat mag je wel uiten , en wat niet..
ik ben nu op een punt van : bloed is onderzocht, dierenbloed.. Zal een grap/bedreiging geweest zijn van iets/iemand

zit ik dan goed met mijn gedachte, of heb ik dit ook verkeerd?

en ga hier nou niet geérgerd/geirriteerd of verdedigend op in, want ik uit alleen mijn mening, en stel een vraag Lachen (kan evt. ook via pb Lachen )

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-06 11:47

nee je zit helemaal goed

ik ga er niet geirriteer op reageren Haha!

Waar ik irri wordt.. dat mensen denken dat ik zweverig met alles mee loop. en dat is niet zo Knipoog Mensen die mij IRL kennen. weten hoe ik ben.. verre van dat Lachen

Maar tja.. ik heb de politie op de hoogte gebracht van het bloed.. maar meer kunnen ze niet doen

tja.. dus ik denk dat het boek gesloten is tot er aanwijzingen komen

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 13:09

hmm vervelend zeg! Hoop dat er snel meer duidelijkheid komt voor jullie!

en idd houd je hoofd koel haha!

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 14:00

De krant erbij halen kun je als sensatie beschouwen maar ook bereikt het voorval meerdere mensen uit de omgeving die misschien iets weten of gezien hebben wat jij niet weet ! En dat is alleen maar in je voordeel en ik bedoel het ook goed en in jouw voordeel. Ik heb je niet beschuldigd van sensatiezoeken, ik zou misschien nog wel meer in paniek zijn als jij. En dat je je hoofd koel moet houden is ook bedoeld als een hart onder de riem steken en dat ik je succes wens ook. Maar ik kan me best voorstellen met alles wat hier in dit topic staat en mede van jouw prive rotsituatie dat je misschien eerder negatief denkt en reageert. Maar jij hebt dit topic gepost, we leven en denken allemaal met je mee, dan vind ik ook dat het het "af"moet maken en informatie moet verstrekken zover het kan !
Nogmaals ik hoop dat je het allemaal weer op de rails krijgt, ik gun niemand dergelijke stress en rotsituaties noch op stal noch prive....dus sterkte met alles !

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-06 16:24

ok dank je Knipoog

Haha!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 16:25

Cayusejuhh schreef:
nee je zit helemaal goed

ik ga er niet geirriteer op reageren Haha!

Waar ik irri wordt.. dat mensen denken dat ik zweverig met alles mee loop. en dat is niet zo Knipoog Mensen die mij IRL kennen. weten hoe ik ben.. verre van dat Lachen

Maar tja.. ik heb de politie op de hoogte gebracht van het bloed.. maar meer kunnen ze niet doen

tja.. dus ik denk dat het boek gesloten is tot er aanwijzingen komen

hmm oke.. mja veel kunnen ze niet doen.. ikzelf denk dat het een misselijk makende grap is.. maarja van wie..

Figo_Frvr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 16:40

Fijn voor je dat je weet dat het oud/dierlijk bloed is maar nog steeds vervelend dat je niet weet wie het heeft gedaan!
Nog sterkte ermee Lachen !

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:09

Jeetje, ik wist dat het ver kan gaan! Maar dit Boos! jeetje echt supper erg! ik wens jou en familie erg veel sterkte!

xXlovelyXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:13

O wat erg ik zit hier echt verbaasd te lezen het lijkt wel een of ander mistery zo'n paardenspelletje en nu is dat dus echt is er geen paard gewond ofzo?
ik zou daar echt niet meer heen durven hoor!! Sterktee

wupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:51

Wow zeg wat een super eng verhaal!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 21:00

er waren toch vingerafdrukken in het bloed?

heb ik dan te veel CSI gekeken of kunnen ze daarmee een dader indentificeren? of verdachten uitsluiten?

ik hoop zo dat jullie er toch achter kunnen komen. zieke actie is het gewoon geweest.

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 22:03

Er staat iets in dat bloed geschreven, Lieke/Lies/Lieve zoiets, valt niemand op?

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 22:16

neveragain schreef:
Er staat iets in dat bloed geschreven, Lieke/Lies/Lieve zoiets, valt niemand op?

Nu je het zegt en ik nog een keer ben gaan kijken wel, ik kan alleen niet zien/raden wat.. Ik denk dat dit om een misselijke grap/bangmakerij gaat, vooral nu er iets in geschreven lijkt te zijn.