[centraal topic] Paardenspullen bij de Lidl

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [centraal topic] Paardenspullen bij de Lidl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:39

casperrr schreef:
idd er stond toch bij in alle kleuren? Nu heb ik een gloeiende hekel aan de kleur roze, maar ik had toch net ietsjes meer verwacht Bloos

Er stond diverse kleuren.. Knipoog Je kan niet verwachten dat ze even een complete ruitersportzaak daar neerplanten he.. Vond zelfs het blauw, grijs en zwart voor de halsters nog te doen.. Had ook wel een rode of camelkleurige gewild. Omdat daar ook dekjes en dekens van waren, maar helaas.

Ach, ik ben tevreden met mijn inkopen. Hetgeen wat hier naast mijn stoel staat betaal je in de paardenwinkel het dubbele voor.

De longeerlijn is echt goed.. Er zitten leren stopjes op, een draaiende haak zodat de lijn die in elkaar draait en dat is ook allemaal van leer. Echt heel goed, en het is een vrij zachte lijn..

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:40

Citaat:
Hyppolyte.. Als je wat verder kijkt zie je mijn reactie op jou vraag. Die ik ook erg vreemd vond, want iedereen mag kopen wat ie wil ook al ligt het maar in de kast.
Ik heb dan wel geen zomerdeken van de Lidl, maar je vroeg naar het doel. Dus daar heb ik mijn antwoord op gegeven.

Ik had het ook niet tegen jou hoor sita, en het maakt me ook helemaal niets uit of iemand anders dat wil kopen, maar ik vroeg me dus gewoon af waarvoor het dient. Dus het was ook niet raar bedoeld, maar ik kan geen intonatie gebruiken met schrijven, dus dan komt het misschien wat raar over, maar het was alleen maar een vraag Haha!!

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:41

casperrr schreef:
idd er stond toch bij in alle kleuren? Nu heb ik een gloeiende hekel aan de kleur roze, maar ik had toch net ietsjes meer verwacht Bloos

jaaa...daarom dacht ik ook aan die kleuren..voor dat geld wilde ik wel van die kleuren aan mn paard hangen.
Normaal geef ik geen geld uit aan die kleuren haha Tong uitsteken
maar alle kleuren was dus 3 kleuren (dat hadden ze wel ff gewoon op kunnen noemen als je het mij vraagt haha Knipoog )

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:42

@Sita: Als er staat diverse kleuren verwacht ik om eerlijk te zijn toch iets meer dan 3 kleuren...
Longeerlijn was ik ook heel tevreden mee even als de emmers, had ik niet verwacht om eerlijk te zijn!
Ik stond eerst nog te dubben of ik die longeerlijn wel nodig had. Maar toen kwam ik erachter dat ik hem juist wél nodig had, meenemen die boel Haha!

Nolicapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:44

Heey ,

Ik keek net op de lidl site en mijn vraag is :
Zijn die halsters goed ?
en wie weet in welke kleuren je die allemaal kunt krijgen ?
Shabrak is die goed?
in welke kleuren kun je die krijgen ?
die zweet deken in welke kleur kun je die krijgen ?
en kun je ook die zweetdeken voor een b pony kopen ?

de lidl in groenlo hebben ze die spullen daar nog ?

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:45

zoeizo is het geen verkeerd spul denk ik.. Knipoog
ja als dat je enige deken wordt voor de komende 30 jaar dat je je paard hebt, dan weet ik niet of het gaat lukken..maar anders is het toch gewoon goede kwaliteit?
die halsters zeker in elk geval..eigenlijk alles wel haha.
Hier hadden ze zelfs handschoentjes liggen..ik al blij!! maar alleen voor kinderen..jammerrrr Tong uitsteken

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:45

De dekjes en dekens waren toch in meer dan 3 kleuren.. Dat waren dr wel 5.. Haha!

Ed Susi.. Als je even de ik gok laatste 3 blz doorscrolled heb je antwoord op al je vragen.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:46

ik heb de transportbeschermers, de rijlaarzen (stond nog 1 paar en dat was 38 voorbestemd Haha! ) want al die regen vinden mijn leren niet leuk Haha!
En de Blauwe bandages, bij ons waren die camelachtige er helaas niet
Voor de rest was volgens mij er nog alles wat in onze regio hoorde te zijn, heel veel halsters, en nog een flinke stapel van de emmers Knipoog

sabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:47

susi schreef:
Heey ,

Ik keek net op de lidl site en mijn vraag is :
Zijn die halsters goed ?
en wie weet in welke kleuren je die allemaal kunt krijgen ?
Shabrak is die goed?
in welke kleuren kun je die krijgen ?
die zweet deken in welke kleur kun je die krijgen ?
en kun je ook die zweetdeken voor een b pony kopen ?

de lidl in groenlo hebben ze die spullen daar nog ?

jooo, heb je ff:
halsters zijn erg goed..kleuren ; zwart/ blauw (donker) en grijs
shabrak..ook goed..groot,voor dressuur en in de kleuren zwart met 'burberry rand' , zandkleur met zwarte rand, donkerblauw met burberry rand , en rood met blauwe rand ofzo?
zweetdeken; zandkleur, rood ennn blauw geloof ik...?
zweetdeken lijkt me voor een pony niet handig..je zal de pony niet meer zien denk ik Haha!

Nolicapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:51

Oke dankje ..

en die actie geld tot ?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:52

Totdat alles op is.. Maar ik zou snel wezen als ik jou was.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:53

susi schreef:
Oke dankje ..

en die actie geld tot ?

Tot dat de spullen op zijn.
maar als je wat wilt hebben moet je nu echt wel gaan, want bij de meeste zaken waren al veeeel dingen uitverkocht!
En ik was vanmorgen om half 11 in de winkel.

Nolicapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:59

Oke ik ga nu weg !

SnelleSas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:01

ik heb de zwarte transportbeschermers met grijze rand afgezet en een bijpassende zomerdeken (gebruik ik voor op de trailer).
De schabrakken zijn volgens mij alleen veelzijdigheid!

Nainkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:02

ik ben vanmorgen ook even langs geweest.. heb een halster en shabrakje gekocht. Wilde ook graag een zweetdeken, maar die is veels te groot voor mijn paard.

Shabrakje is ook wat aan grote kant, maar kan nog net. Rijbroeken waren hier al uitverkocht, daar had ik ook graag nog even naar gekeken.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:13

Halsters waren hier allemaal op...maar heb een leuk halster bij Divoza gekocht voor 3 euro dus kan de Lidl zelfs niet tegen op Vork

Heb een stalemmer gekocht, altijd handig, omdat ik zelf geen emmer heb voor voer voor Skessa. Leen er altijd een van mn moeder, waar ze niet zo blij mee is Schijnheilig

Transportbeschermers hadden ze hier nog heel veel! Echt stapels gewoon Nagelbijten / Gniffelen

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:19

Die broeken waren, haast niet te vinden..
Maar tóch vond ik ze.. Ik heb een bauwe FULL halster gekocht,
en een broek, normaal heb ik 36... maar ik nam een 38, en zals iedereen zegt, dat die groot valt, dat het dus een 40 is.
En ik pas hem super!!sluit heerlijk aan, en het zitvlak is ook fijn Haha!
Ik heb een onkerblauwe, is trouwens van het merk; "club".

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:35

Ja, ben toch maar even geweest net op het fietsje. En heb me weten te beperken tot 2 longeerlijnen. Handschoentjes lagen nog maar 2 paar formaat minikind Nagelbijten / Gniffelen. Zagen er wel erg fijn uit, en voelden ook fijn! De zweetdeken vond ik het fleece toch niet zo, beetje pluche-achtig naar mijn idee! Verder heb ik nog staan twijfelen bij de halsters, maar toen bedacht ik me dat ik laatst zo gefrustreerd was dat mijn halsters niet op elkaar op een aantal haakjes bleven hangen Nagelbijten / Gniffelen. Sjabrak zag ik trouwens een mooie witte, met blauw geruit randje, was wel erg chique...

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:37

waarom vinden sommige mensen de bandages verschrikkelijk spul? ik vind het heerlijk zachte fleecestof, redelijk dik ook, en het elastische gedeelte is ook heel mooi. dikke kwaliteit, zit mooi om het been en knelt niet. blijft mooi zitten met rijden.
ik ben er blij mee Lachen

pascaleJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:48

xHorse_ schreef:
O, hier in Amersfoort is het vanaf 1 maart vandaag dus Haha!

Knipoog
Laatst bijgewerkt door pascale op 01-03-07 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:52

Ik heb gekocht samen met mijn vriendin:
2 sets witte bandages
3 halsters
2 zwepen
2 bitjes
1 poetsrugtas
1 bodoywarmer
1 paar laarzen

dat was het.. wel over 2 meiden.

ihihih. viel reuze mee wat we or dit allemaal betaald hebbem;)

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:54

ik heb net de beige transportbeshermers met zwarte rand gekocht! staat super bij mijn zwart/beige deken, ben erg blij met de beschermers en het is mooi spul. nu nog hopen dat ze passen Knipoog

pascaleJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:55

hyppolyte schreef:
Citaat:
Bij Exeem??
En je bent wel een beetje off-topic.. met je rare reactie,,

Waarom is het nou weer een rare reactie, het is gewoon een vraag, dat zeg ik, ik ken iemand die ooit zo'n ding heeft gekocht en er vervolgens nooit echt iets mee kon, dus ik vraag me dan af in wat voor situaties zo'n ding dan wel nut heeft. En voor eczeem heb je speciale eczeemdekens, en dit is geen eczeemdeken, dus die vlieger gaat ook niet op. het is ook geen vliegendeken en hij is niet waterdicht en het is ook nog eens extra warm in de zomer. Dus daarom vraag ik dus aan de mensen die er hier een gekocht hebben waarom dat is. En zo offtopic is het nou ook weer niet, want het gaat om die dekens van de lidl en andere mensen vragen ook of die spullen wat zijn.

hey nou dan ben ik een van de eersten die die zomerdeken heeft gekocht!een burberry!heel gaaf! en je kunt hem voor allerlei dingen gebruiken voor transport en als onderdeken etc!
ik heb trouwens ook het dekje gekocht zwart met bureberry randje!en de vliegendeken ook die is ook heel mooi! groetjes
groetjes

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:55

ik ging even alleen voor de halsters en was natuurlijk was ik weer verlieft op een dekje(bij alle winkels ik moet iets meenemen Haha! ) het is de zwarte met de burberry rand geworden bandages vond ik raar spul maar vind het dekje zo super leuk voor die 20 euro + 2 halsters..
alleen sommigen dingen was mindere kwaliteit maar dat mag ook wel want die bitjes vind ik personelijk te dun (bij mij op stal heeft iemand dat bitje en die gaat haar paard daarmee inrijden Bloos )

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:58

Ik heb dat zwarte dekje met burberry randje 2jaar geledenal gekocht ... die hadden ze toen al..