Al acht ik de kans aanwezig dat de vosmerrie er dan zo uit ziet! Een ufo is het vast niet..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Daar doen we het ook voor hoor, veel beter dan UFO's of aliens!
Dan ligt ze inderdaad nog helemaal op koers
Helaas heet onze kat al Fay anders was dit zeker een kanshebber geweest!

Ik heb daar natuurlijk als een havik op gelet omdat dat toch een goede indicatie is. Maar het kan natuurlijk ook nog zijn dat Skyla haar hengstigheid helemaal niet toont, dat schijnt ook te kunnen. Maar ik heb de ruinen ook nog nooit op haar zien reageren alsof ze hengstig is, bij de andere merries doen ze dat wel (niet dekken gelukkig maar gewoon ruiken en flemen). En tot nu toe werd elke merrie die nieuw kwam spontaan hengstig, dat was bij Skyla ook niet zo.
Maar het zou best kunnen! Ik hoop nog steeds wel op een veulentje, het kan inderdaad nog wel qua tijd maar dan verwacht/hoop je wel dat ze binnenkort eens wat duidelijker in actie komt...
)
Er komt inderdaad lekker lente achtig weer aan, een ideaal veulen weertje. We hebben vandaag een iets fanatieker wandeling gemaakt dan gepland (jongste ging iets eerder omdraaien maar liep wel in een heel rap tempo richting weg dus die moesten we even vangen) en Skyla was al wat bezweet (ik zelf ook in mijn winterjas moet ik zeggen) dus echt wel warm genoeg voor een veulentje vind ik! Ik zal het ook even aan Skyla laten zien en even ernstig met haar in gesprek gaan

Ik hoop echt dat dat nog gebeurt al hoop ik niet dat ze het stiekem doet na alle gebroken nachten