Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suffie schreef:Watveen ontzettend verdrietig nieuws, de zwarte parel waar jij zo in geloofde![]()
Je schrijft longembolie, kan dat nog wegkomen van zijn castratie?
Cheytjuh schreef:Dank jullie wel…. Het is nog steeds zo onwerkelijk… bah…
Die lege stal, die stilte tijdens het paarden naar buiten doen. Onyx moest zich dan altijd even laten horen, de weg naar de paddock of weide, met zijn gebrul, zo van: here I am, the boss…..
Pfff, ik ben heel blij met de afleiding van de veulens, dat brengt toch vrolijkheid.
Maar het besef is er ergens gewoon nog niet ofzo, ik heb het idee dat hij straks gewoon weer op stal staat, dat ik wakker word uit een nare droom…. Ik voel op dit moment ook even helemaal niks meer, misschien onbewust in de overlevingsstand , want ja, de rest heeft me gewoon nodig, er staan nog 3 merries op knappen, de stallen moeten uitgemest, life goes on……
Tegelijkertijd voel ik de behoefte om weg te kruipen in een hoekje en gewoon dom keihard te gaan janken, want het is gewoon zo oneerlijk….
Volgende week heb ik vakantie, ik denk dat dan de echte klap pas gaat komen, want dan zouden we lekker weer echt bezig gaan en ben ik veel op stal omdat de stalhouder op vakantie is.
Bedankt voor al jullie lieve berichten en jullie steun…. Wordt onwijs gewaardeerd