met al die kleuren. Iemand is wat mooi staat op mooie rooie vos
Voorheen waren er wel wat mensen op bokt die een kür maakten. Maar of die dat nog doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
met al die kleuren. Iemand is wat mooi staat op mooie rooie vos
Zwart werkt ook prima.
Ik hoopte eigenlijk dat ie wat minder geintjes zou uithalen dan zijn moeder.
zijn moeder heeft een periode van bokken gehad zeg maar.
Ik weet nog dat ze bij Chris zo'n momentje had (tja, 2e keer op verplaatsing in een tent en het waaide en regende dus die tent piepte en maakte een hels kabaal, dan moet je toch wel even duidelijk maken aan die tent dat je je neit zomaar over geeft.) en terwijl Chris enigszins in paniek raakte zei ik alleen maar "Rêeeheevvee!! Doe es nie!" en Chris zat echt van "serieus?"
Ze dacht wel twee keer na, na die opmerking. (not) 
Toen ze door had dat het een optie was dat onze wegen zouden scheiden werd ze voorzichtiger als ze bokte (ja serieus).
Als ze voelde dat ik te veel naar links, rechts of voren ging met mijn gewicht dan ging ze stilstaan. (wat het niet altijd perse handiger maakte gezien ze gewoonlijk vanuit een vlotte galop bokte gezien het lang geduurd heeft voor Rêve kon doseren in galop.) Maar ik waardeerde het sentiment en ze was dan ook zo sympathiek om haar hoofd omhoog te doen: Hals genoeg om op te leunen. 
absoluut en ook met hun beperkingen. Hercule was altijd heel zacht met mij. Heeft ooit mijn man buiten er afgebokt en rende weg en op mijn fluitje kwam hij terug (vooruit ik verklap had ook een appel in mijn hand). Hij was geschrokken dat hij mijn man eraf had gegooid want dat was niet de bedoeling. Je zag het aan zijn non verbale taal. Dus we hebben een tijdje stil met onze voorhoofden tegen elkaar aan gestaan, tot mijn man die al stond er weer op kon klimmen. Hij wist dat hij heel fout was geweest en hij heeft zo'n joepie bok nooit meer gedaan bij mijn man.Citaat:Hoe hard mensen mij er ook van willen overtuigen, met alles wat ik mee gemaakt heb met mijn paarden kan ik niet ander s dan denken dat ze echt wel rekening kunnen houden met hun ruiter.
ik merk als ik kleding aan heb die ‘op de plek blijft’ dat ik er minder last van heb.
zenuwpijn zuigt.... Weer nieuws gehad van/over mijn broer,,. Het lijkt er op dat het gezeik nog maar net begonnen is. Morgen zie ik hem gelukkig. Hopelijk kan ik hem wat op beuren...