Harmonie in chaos vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 14:08

Ik wilde net zeggen, we gaan lekker richting penny <3 met al die kleuren. Iemand is wat mooi staat op mooie rooie vos O:)

Voorheen waren er wel wat mensen op bokt die een kür maakten. Maar of die dat nog doen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-22 14:11

mijn rooie had grasgroen, dat stond hem mooi,het babyblauwe dekje kon op hem ook. :j Zwart werkt ook prima.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 14:13

Ga jij de wederhelft hier uitleggen dat ik weer nieuwe (kleuren) dekjes nodig heb... }:)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-22 14:25

Nou, dat hangt er van af. Mag ik mijn wederhelft mee nemen als bodyguard? _O-
Met mijn man enigszins in mijn buurt luisteren de meeste andere mannen wel.... := :=

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 14:36

De wederhelft is heel lief. Maar van het type: de vos is een heel leuk en lief paard, maar de kleur is fout. Daar heb jij geen bodyguard voor nodig

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-22 18:29

Beetje opgelapt. Vigo vond dat erg boeiend. Dus hem ook vast gepakt en even geborsteld en toen hij het door had bleef hij ook los stil staan. :j

Afbeelding

Joy werd wel érg chill van zijn poetsbeurt:+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Nog steeds mijn lieverd :+:

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 18:31

Joy is een lief en mooi ventje. Heerlijk paardje Ayasha. Echt een boffertje zo eentje.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 20:43

Hij ziet er echt zo knuffelig uit. :)

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 20:53

Het beertje <3

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-22 21:42

jokari schreef:
Hij ziet er echt zo knuffelig uit. :)

Is ie ook. Hij kan echt uren genieten van aandacht.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 11:41

Wat een tuthola hè. Die is dan toch wel heel goed gelukt, zeker als je hoort uit wat voor spoken hij voortkomt :=

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 15:21

Misschien dat hij die spooktruukjes later onder het zadel bij gelegenheid gaat bovenhalen. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-22 00:28

:= := Ik hoopte eigenlijk dat ie wat minder geintjes zou uithalen dan zijn moeder. :+ zijn moeder heeft een periode van bokken gehad zeg maar. :+

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 00:30

Ayasha schreef:
:= := Ik hoopte eigenlijk dat ie wat minder geintjes zou uithalen dan zijn moeder. :+ zijn moeder heeft een periode van bokken gehad zeg maar. :+

Kunnen we ergens een verzoekje indienen voor een Webcam? Liefst met geluid? :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-22 00:46

ik ben, al zeg ik het zelf, een vrij rustige ruiter wat dat soort dingen betreft. _O- Ik weet nog dat ze bij Chris zo'n momentje had (tja, 2e keer op verplaatsing in een tent en het waaide en regende dus die tent piepte en maakte een hels kabaal, dan moet je toch wel even duidelijk maken aan die tent dat je je neit zomaar over geeft.) en terwijl Chris enigszins in paniek raakte zei ik alleen maar "Rêeeheevvee!! Doe es nie!" en Chris zat echt van "serieus?" _O-

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 10:16

:')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-22 13:46

Ja.... Daar had ze echt niet van terug.... := Ze dacht wel twee keer na, na die opmerking. (not) :+
Maar dat zijn jeugdzondes. Die periode zijn we allebei met relatief weinig schade door gekomen, één keer heeft ze me weten te lanceren. De andere keren mocht ik blijven zitten. :j Toen ze door had dat het een optie was dat onze wegen zouden scheiden werd ze voorzichtiger als ze bokte (ja serieus). _O- Als ze voelde dat ik te veel naar links, rechts of voren ging met mijn gewicht dan ging ze stilstaan. (wat het niet altijd perse handiger maakte gezien ze gewoonlijk vanuit een vlotte galop bokte gezien het lang geduurd heeft voor Rêve kon doseren in galop.) Maar ik waardeerde het sentiment en ze was dan ook zo sympathiek om haar hoofd omhoog te doen: Hals genoeg om op te leunen. _O-

Hoe hard mensen mij er ook van willen overtuigen, met alles wat ik mee gemaakt heb met mijn paarden kan ik niet ander s dan denken dat ze echt wel rekening kunnen houden met hun ruiter.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 15:05

Citaat:
Hoe hard mensen mij er ook van willen overtuigen, met alles wat ik mee gemaakt heb met mijn paarden kan ik niet ander s dan denken dat ze echt wel rekening kunnen houden met hun ruiter.
absoluut en ook met hun beperkingen. Hercule was altijd heel zacht met mij. Heeft ooit mijn man buiten er afgebokt en rende weg en op mijn fluitje kwam hij terug (vooruit ik verklap had ook een appel in mijn hand). Hij was geschrokken dat hij mijn man eraf had gegooid want dat was niet de bedoeling. Je zag het aan zijn non verbale taal. Dus we hebben een tijdje stil met onze voorhoofden tegen elkaar aan gestaan, tot mijn man die al stond er weer op kon klimmen. Hij wist dat hij heel fout was geweest en hij heeft zo'n joepie bok nooit meer gedaan bij mijn man.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 15:31

Bokken is niet gelijk aan de ruiter eraf te krijgen. Bokken is een uiting van.
Paarden weten dat als ze hun mens erafbokken dat dit niet de planning is ze een volgende keer wel beter uitkijken.
Tref je er een die het erom doet wordt het een echte uitdaging om.............
Heb er ooit een gereden die na een giga bok door had dat ik bleef zitten maar ook mij heel duidelijk heeft gemaakt dat die bok niet de planning was. Hij bleef ook stokstijf staan en draaide zijn hoofd schuldbewust om. Meestal deed ie van die springbok bokjes maar was toen zo blij dat ie weer mocht dat ie zich even liet gaan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-22 01:21

Zo, ik lig voor het eerst in mijn leven met thermo ondergoed in bed omdat de dekens pijn doen op mijn huid. :x :x ik merk als ik kleding aan heb die ‘op de plek blijft’ dat ik er minder last van heb. :\ zenuwpijn zuigt.... Weer nieuws gehad van/over mijn broer,,. Het lijkt er op dat het gezeik nog maar net begonnen is. Morgen zie ik hem gelukkig. Hopelijk kan ik hem wat op beuren...

Heb de 1e foto’s van Sammie <3

Afbeelding
Volgens mij zouden we het ook op neckrope kunnen als we wilden. :+

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 07:12

Wat een knap kind, helemaal gefocust op jou! Hij lijkt echt zo groot haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 07:34

Knappe Sam <3 Vervelend van je broer. Als je nog wat kwijt moet, pb gerust, hoor. En zenuwpijn is inderdaad echt vreselijk :(:)

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 09:04

Ai, hopelijk ben je snel van die zenuwpijn verlost. Is dat iets typisch voor bepaalde periodes in het jaar zoals het opkomende voorjaar of najaar of heb je gewoon even teveel van je lichaam gevraagd?

Je zou het inderdaad niet zeggen vanaf deze foto dat Sam een pony is eigenlijk. :D

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 14:10

Zenuwpijn is zwaar klote. Ik hoop dat het niet te lang aanhoudt.

Sam oogt veel groter dan hij is. :')

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 14:18

Of ayasha oogt groter dan ze is _O-

Ben benieuwd naar de rest van de foto’s en hopelijk heb je snel minder zenuwpijn.