Er staat nu ook een schimmelruin van 7 op marktplaats. Het is dat ik een merrie zoek, anders had ik er wel een berichtje aan gewaagd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dynara schreef:upendo schreef:Dynara, voor mij heeft het alles te maken met haar geboortejaar.
Ik zoek ze tussen de 4 en 8/9.
Als het ouder wordt moeten ze meer gepresteerd hebben.
Nee dat is zeker ieder voor zich uiteraard.
Maar lijkt me sterk dat er echt helemaal niemand interesse zou hebben. Al zie ik paarden van 20+ wel gaan voor bijna hetzelfde bedrag en alleen nog geschikt voor stapritjes, dan ga ik wel even achter mijn oren krabben uiteraard
upendo schreef:Volgens mij werd dat wel een aansprekend dier gevonden.
Er staat nu ook een schimmelruin van 7 op marktplaats. Het is dat ik een merrie zoek, anders had ik er wel een berichtje aan gewaagd.
Citaat:Zijn er ook mensen die niet de rug en hals op de foto zetten?
Heb je zeker een punt maar het is een dier van 2.5 begin nu wel te twijfelen hoor
dynara schreef:Nee dat is zeker ieder voor zich uiteraard.
Maar lijkt me sterk dat er echt helemaal niemand interesse zou hebben. Al zie ik paarden van 20+ wel gaan voor bijna hetzelfde bedrag en alleen nog geschikt voor stapritjes, dan ga ik wel even achter mijn oren krabben uiteraard
ikke schreef:dynara schreef:Nee dat is zeker ieder voor zich uiteraard.
Als er daadwerkelijk nog niemand is komen kijken, zou ik stilaan overwegen om d'r terug te halen. Dan gaat er iets niet goed, wat dat verder ook is.
tita schreef:ikke schreef:Als er daadwerkelijk nog niemand is komen kijken, zou ik stilaan overwegen om d'r terug te halen. Dan gaat er iets niet goed, wat dat verder ook is.
Gewoon betere filmpjes paard wordt zo in nadeel gereden.
Andere foto’s
Twirrewyn schreef:Net bericht van de mensen waar ik de Andalusiër onder voorbehoud heb gekocht. Hij is goedgekeurd maar wordt morgen wel geopereerd om een bult in de Lies te verwijderen, deze gaat steeds open door het rijden. Zij willen het paard nog niet aan mij verkopen zolang ze nog niet weten wat die bult is dus dit is erg netjes. We wachten de operatie af en de uitslag. Dan pas kunnen we een beslissing nemen. Wel beetje balen want we hadden zo gehoopt dat we hem dit weekend konden meenemen. Nu weer in spanning afwachten.. het zit ons niet mee
Twirrewyn schreef:Net bericht van de mensen waar ik de Andalusiër onder voorbehoud heb gekocht. Hij is goedgekeurd maar wordt morgen wel geopereerd om een bult in de Lies te verwijderen, deze gaat steeds open door het rijden. Zij willen het paard nog niet aan mij verkopen zolang ze nog niet weten wat die bult is dus dit is erg netjes. We wachten de operatie af en de uitslag. Dan pas kunnen we een beslissing nemen. Wel beetje balen want we hadden zo gehoopt dat we hem dit weekend konden meenemen. Nu weer in spanning afwachten.. het zit ons niet mee
N0a schreef:Twirrewyn schreef:Net bericht van de mensen waar ik de Andalusiër onder voorbehoud heb gekocht. Hij is goedgekeurd maar wordt morgen wel geopereerd om een bult in de Lies te verwijderen, deze gaat steeds open door het rijden. Zij willen het paard nog niet aan mij verkopen zolang ze nog niet weten wat die bult is dus dit is erg netjes. We wachten de operatie af en de uitslag. Dan pas kunnen we een beslissing nemen. Wel beetje balen want we hadden zo gehoopt dat we hem dit weekend konden meenemen. Nu weer in spanning afwachten.. het zit ons niet mee
Oei. Is het een schimmel?
dynara schreef:Het gaat over de staatspremie merrie van pour plaisir
Autumnn schreef:Hoi allemaal, ik kruip even onder mijn meeleessteen vandaan. Gefeliciteerd iedereen met de nieuwe aanwinsten!
Ik vroeg me even of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de Ype.nburghoeve? Mag ook in PB. Lees voornamelijk ervaring met de manege maar niet specifiek met de handelsstal
Djoena schreef:dynara schreef:Het gaat over de staatspremie merrie van pour plaisir
Ik vind haar prachtigIk denk dat het met haar leeftijd te maken heeft.
Het is ook zo jammer dat vossen niet zo populair zijn bij de meeste mensen. Ik ben zelf echt een vos-fan. In het verleden hadden wij wat veulens (eigen fok) en fokmerries lopen, maar de minste interesse ging toen ook al naar de vosjes. Terwijl de bezichtigingen voor de kleuren zwart, bruin, palomino en valk wel gewoon binnen kwamen. Wij fokte toen C D en E pony's (Welsh en NRPS).
Twirrewyn wat netjes dat het allemaal gemeld is en dat het paard eerst geopereerd wordt. Aan de andere kant natuurlijk ontzettend poedersuiker, want je hebt je er op verheugd