Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardenfan25 schreef:Weet ook niet of dierenartsen willen keuren nu
MISTRAL94 schreef:Paardenfan25 schreef:Weet ook niet of dierenartsen willen keuren nu
Dat gaat vast gewoon door. Met hygiëne regels ed in acht te nemen.
Zorgmedewerkers mogen in pricipe niet uitreizen. Maar het advies in België is volgens mij ook zo. Wat maakt dat de merrie die ik op het oog heb voorlopig niet zal komen
MISTRAL94 schreef:CalipsoLover schreef:Ik dacht dat je er al een gekocht/gekeurd had? Heb je die dan nog niet gekocht?
Ja staat daar nog. Heb haar niet betaald dus tot die tijd is ze niet van mij.
anjali schreef:Als je gaat aanbetalen terwijl je nog geruime tijd het paard niet kunt ophalen dan zou ik wel een contractje maken dat het paard op het moment dat het wel geleverd kan worden nog in dezelfde goede staat is als nu.Vervelend allemaal deze toestanden.
MISTRAL94 schreef:Elin ik hoop het ook![]()
Zou zeggen noord Brabant mijden is prima. Maar het zit in heel Nederland. En de komende tijd zijn we er niet vanaf. Hopelijk is het begin mei klaar maar ook dat is twijfelachtig.
Calipsolover ik heb gevraagd of ik een aanbetaling moet doen of iets van een contract onderteken oid maar heb nog geen reactie terug gehad.
Elin_ schreef:MISTRAL94 schreef:Elin ik hoop het ook![]()
Zou zeggen noord Brabant mijden is prima. Maar het zit in heel Nederland. En de komende tijd zijn we er niet vanaf. Hopelijk is het begin mei klaar maar ook dat is twijfelachtig.
Calipsolover ik heb gevraagd of ik een aanbetaling moet doen of iets van een contract onderteken oid maar heb nog geen reactie terug gehad.
Klopt hoor! Alleen als er meer mensen rondlopen in bepaald gebied loop je denk ik meer risico. Ik vind het lastig. Ene kant risico andere kant gewoon non stop doorrijden en daar afstand houden is zelfde risico als hier boodschappen doen.
CalipsoLover schreef:Ja inderdaad, als ik jou was had ik alsnog om het paard gereden. Gewoon afstand houden en geen handen schudden. Ik loop niet graag het risico dat ik een paard wil kopen, laat keuren op mijn kosten en ze hem dan alsnog verkopen aan een ander omdat er een crisis heerst.