Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik had een vriendin mee genomen en zij heeft ook even op hem gezeten. Hij liet het braaf toe maar daar was ook alles mee gezegd. Niet willen lopen, behalve als ik er naast liep, of achteruit. Schoppen (nou ja, schoppen) naar de beugels en iedere keer om kijken wie er nu toch op zijn rug zat. Daarna stapte ik er op en liep hij keurig de bak rond.
Incl 10s stappen, want toen gleed hij er af omdat het dekje draaide. Juffrouw mag een singeltje kleiner 

Deempjexxx schreef:Orchidee: Vind je het niet lastig dat hij eenkennig is? Lijkt mij echt heel vervelend. Ik weet niet hoe jij hier mee omgaat
En dat ze zich het meest op hun gemak voelen bij jou, is geen probleem, dat mag.

ben ook altijd goed in doemscenario's en dan komt er een DA die je met moeite niet uitlacht
t zijn toch je kinderen he 
heb me helemaal opnieuw mogen voorstellen en moeten uitleggen wat een halster was XD Beest ziet/kroelt met me natuurlijk alleen maar elke dag
En tja, volgens mij worden de baasjes toch echt blijer van een nieuw hoofdstel dan de paardjes.

Kan er iemand anders met een rustig paard meewandelen? Dat wilt ook wel eens helpen.
Volgens mij is ze ook vrij rond gebouwd waardoor je nog zo snel gaat glijden, nee?

Het is alweer een week geleden dat ik Aliaa gelongeerd heb, maar ik wou haar vandaag ook niet te hard aan het werk zetten. Aliaa zal morgen genoeg geduld moeten hebben en ze had wat last van haar hengstigheid (al is dat sinds gisteren aan de betere hand). Dus dacht ik, laten we iets leuks voor Aliaa (plastic!!!) combineren met longeren.

. Ik vind dat we ons portie wel gehad hebben voorlopig.

Deze hierboven is nu, nu het haar weg is, te ruim bij de neusriem