Extra moeilijk dan vandaag. Sterkte En helemaal niet raar dat het je nog raakt, dat geeft alleen maar aan hoe jullie band was en hoe Mellow bij jullie hoorde.
Knappe Poow! Ze wordt alleen maar knapper zo.
daphne_xxx
Geplaatst: 20-09-19 10:10
Sterkte
Heeft Poow er veel jeuk aan? Wij hebben een shet op stal, met wat witte plekjes en heel veel schilfers (erg jeuk). Vroeg mij af of het een beetje hetzelfde is.
Knappe pony is het toch! Ik denk dat iedereen wel een Poow wil!
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-19 22:10
Poow zou inderdaad kloonbaar moeten zijn .
Gisteren had ik zonsondergang foto's van een stalgenootje gemaakt en dat was zo'n gaaf effect dat ik dat ook nog graag van Poow en de kids wou . Dus wij vanavond nog naar stal, zakte de zon ineens in een veel sneller tempo en eigenlijk waren we dus soort van te laat . Heb toch nog snel wat geklikt en zitten nog een paar mooie bij . Wou eigenlijk een foto van de kinderen met Poow en Zoë voor thuis aan de muur, maar alles tegelijkertijd laten kijken als je maar een paar minuten hebt dat is blijkbaar onmogelijk .
Naomi, ja balen hé dat het al weer zo vroeg donker is .
Poow en Zoë vinden elkaar steeds leuker , het is zo schattig om te zien hoe ze elkaar opzoeken.
Ik moest vanavond nog even snel poow haar deken opgooien want was smiddags met bokker Jolliegirl wezen High-tea'en in de euromast nog als bedankje voor alle hulp rondom Mellow . Maar de kinderen moesten ook bijna naar bed, dus hup Tim in pyjama en badjas met laarzen er onder nog even mee naar stal , even poow haar manen nog snel opnieuw gevlochten. Toen een welterustenkus, deken op en net op tijd voor de bui weer met de auto naar huis .
En voor het eerst even iets anders geprobeerd in te vlechten zodat hij mooier bovenop ligt .
Die zonsondergang foto waar niemand in de camera kijkt vind ik hilarisch! En wat een zaligheid in badjas en pyama naar Poow, daar slaap je vast heel lekker van.