Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Art_Ificious schreef:Ik twijfel nog enorm hard tussen enkele beleerstallen.
Hier in België is de keuze minder plezant dan in Nederland. In Nederland zijn ze meer paardvriendelijk heb ik de indruk.
toch maar niet uitgeprobeerd
Volgende keer ga ik eens proberen om alleen met hem op wandel te gaan, benieuwd of dat ook zo vlot zal gaan. 
Nynkster schreef:@Nanne : Is je deken al binnen? Hoe zit hij bij jou?
dus ik denk dat het het dubbel en dik waard is. Als het de andere kant vh land is, is het natuurlijk wel lastig idd.

Ik heb verder geen tips ofzo want ik woon totaal uit de richting. Wat goed dat de osteopaat geweest is. Fijn dat je weet wat eraan schort en ermee aan de slag kunt.
maar wil toch even inhaken op tandarts verhaal.

ook ietsje dikker heb ik het idee

Niemand kwam ons gedag zeggen of welkom heten.
1 Paard sloeg en 1 stijgende. 2 waren er verder aan 't wegspringen en dat is opzich niet erg maar ik liep er als enige naast en ik vond het dood eng
Na 10 minuten had ik al 3x een ander paard in m'n nek. Ik kon me niet meer concentreren op Lars dus ik heb hem overgedragen aan mijn vader.
Ondanks de nare sfeer en locatie heeft hij zich enorm goed gedragen en alle obstakels gedaan (sommige dingen wat spannend maar wel gedaan). Ook het laden ging top, zelfs terug toen het dus donker was, hard regende en mensen mega een het mopperen waren en er veel drukte was buiten.

zie dat je mijn gebruikersnaam steeds fout typt 

was hem nog niet vergeten
ik wist je echte naam niet. Zelfde naam als mijn oma
Thanks! Ben erg blij met Sem

Art_Ificious schreef:Les waarin, in het zadelmak maken? Hier wil ik sowieso bij betrokken worden. Maar iemand vinden die genoeg tijd heeft om 2x of 3x per week langs te komen is best lastig.
Vriendin die het wil doen heeft ook niet alle tijd, werkt ook fulltime en heeft zelf paarden te onderhouden.