Vandaag zijn we naar Oostvoorne gegaan met Duck en de trailer en hebben we daar door de duinen gereden. Het was echt heerlijk en Duck was heel erg braaf!
Trailerladen was alleen wel echt een drama. Baal er zo erg van omdat er al iemand is gekomen om te helpen met trailerladen en het daarna zo goed ging. Hij weigerde om ook maar een stap op de klep te zetten. Hij bleef er gewoon stil rechtvoor staan. Ik kon trekken wat ik wilde maar geen beweging. Uiteindelijk heeft mijn moeder hem aan de voorkant vastgehouden en heb ik mijn handen op zijn kont gezet en ben ik gaan duwen. Zo heb ik hem erop gekregen en op de terugweg precies hetzelfde.
Op het strand hadden we ook nog een probleempje want er lag een witte plaat op de grond. Aan beide kanten had hij zeker 15/20 meter om eromheen te gaan maar hij weigerde een stap te zetten. We hebben daar 20 minuten gestaan en toen kwamen er gelukkig voetgangers voorbij die geholpen hebben. Ze hebben de witte plaat weggetrokken en toen kon hij een eens weer lopen.
Voor de rest was hij super braaf! We hebben heel veel gegaloppeerd en Duck was helemaal volop in wedstrijd modus alleen was dit bedoelt als een rustig buitenritje haha.

Over de tak op de tweede foto zijn we heen “gesprongen”