Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daardoor krijg je zo een lange flap... en daarnaast vind ik deze beugels ook wat eng zijn IJslander beugels maar omdat ghost een dichte riem sluiting heb denk ik dat ik mischien beter beugels met een korf ofzo kan zoeken dus als iemand nog tips heeft voor fijne met een iets breder voetbed en bij voorkeur wat lichter in het gewicht houden we ons graag aanbevolen
Marocje schreef:[ [url=m/lSanGK.png]Afbeelding[/url] ]
Deze heb ik, van Barefoot. Met gedraaide 'beugelophanging' (hoe heet dat, waar de beugel doorheen gaat)
En lichtgewicht! Heel fijn, beugels die niet zwaarder zijn dan mijn zadel zelf![]()
(Meisje mocht ff stappen, rijdt niet dus vandaar dat ze wat raar in de beugel zit.

(dit is maat Shet. Lekker verwarrend, het rainbow dat ze nu draagt (en precies past) is ook maat Shet) 
! Een volbloed Arabier, heel toevallig delen ze dezelfde naam.. Even voorstellen: dit is King of Queens, 7 jaar oud, schofthoogte 1.51 en hengst. Hij heeft een hele tijd stil gestaan dus de bespiering en conditie opbouwen is de komende tijd het speerpunt
Leuk zo'n hengstje!

jolmer20 schreef:Wat een leuk topic!
Wat een leuke beestjes komen er voorbij
Ik ben bijna 21 en heb een b-pony van 1.23
[ [url=m/RO9UbI.png]Afbeelding[/url] ]