eestheer schreef:Zegt zei: deze heeft lange manen en fjorden hebben een boog. Dus ik uitleggen dat dat geknipt word.. maar ze wilde me niet geloven..
Echt super schattig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eestheer schreef:laatst had ik mn oppaskindje die gek van paarden is meegenomen naar mn fjordje. Komen we daar aan zegt ze tegen mij: maar dat is helemaal geen fjord. Dus ik vraag aan haar; waarom dan niet? Zegt zei: deze heeft lange manen en fjorden hebben een boog. Dus ik uitleggen dat dat geknipt word.. maar ze wilde me niet geloven..
Blijheid schreef:eestheer schreef:laatst had ik mn oppaskindje die gek van paarden is meegenomen naar mn fjordje. Komen we daar aan zegt ze tegen mij: maar dat is helemaal geen fjord. Dus ik vraag aan haar; waarom dan niet? Zegt zei: deze heeft lange manen en fjorden hebben een boog. Dus ik uitleggen dat dat geknipt word.. maar ze wilde me niet geloven..
Hihi, ik heb juist het omgekeerde, een zwarte pony (ras onbekend) die zijn manen in fjordencoupe geknipt heeft
"Kijk!! Een zwarte Fjord!!"
Kaus schreef:Ik zou na dat ik mijn paard had gereden naar mijn vriendin ga. Vriedin belde en vroeg waar ik bleef, ik zei dus dat ik mijn paard nog even moest aftuigen omdat het rijden wat langer had geduurd doordat ze vervelend was geweest. Toen kreeg ik toch een preek hoe zielig het wel niet was dat ik mijn paard in elkaar ging slaan.
Toen ik vertelde dat ik met aftuigen het zadel en hoofdstel eraf halen bedoelde was ze stil, ooh...
Kaus schreef:Ik zou na dat ik mijn paard had gereden naar mijn vriendin ga. Vriedin belde en vroeg waar ik bleef, ik zei dus dat ik mijn paard nog even moest aftuigen omdat het rijden wat langer had geduurd doordat ze vervelend was geweest. Toen kreeg ik toch een preek hoe zielig het wel niet was dat ik mijn paard in elkaar ging slaan.
Toen ik vertelde dat ik met aftuigen het zadel en hoofdstel eraf halen bedoelde was ze stil, ooh...
Kaus schreef:Ja dat weet ik, maar ik noem het altijd aftuigen omdat iedereen dat in mijn omgeving zegt. Als ik zeg dat ik een paard afzadel kijkt iedereen me altijd aan alsof ik zonder hoofdstel rijd.
Ik denk dat ik vanaf nu maar gewoon zeg dat ik het hoofdstel en zadel van mijn paard af ga halen