Kijk als je dat allemaal wil en je eigen doelen zijn hoger, dan zul je ook dieper in de buidel moeten tasten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
olijf schreef:Somebody_ schreef:Hmm... Dan nog is 15.000 euro voor een 2.5 jarige, net uit de wei geplukte, best behoorlijk geld voor het gewone volk.
Ja dat zal best, maar dan moet je niet buiten je budget gaan winkelen. Je betaald voor een belofte en deze stal heeft al heel vaak bewezen dat veel van deze beloftes uitkomen.
En je hoeft voor een leuk paard ook heus niet zoveel uit te geven, dat blijft nog altijd je eigen keuze.
Somebody_ schreef:olijf schreef:
Ja dat zal best, maar dan moet je niet buiten je budget gaan winkelen. Je betaald voor een belofte en deze stal heeft al heel vaak bewezen dat veel van deze beloftes uitkomen.
En je hoeft voor een leuk paard ook heus niet zoveel uit te geven, dat blijft nog altijd je eigen keuze.
Ik heb het idee dat Nicole zelf niet het idee had dat men ZOveel geld zou vragen voor een 2.5 jarige (en zij heeft voor die leeftijd al een behoorlijk budget, vind ik).
Somebody_ schreef:KarinvdM schreef:Gefeliciteerd Seven!
Tja, als je bij TC naar een paard gaat kijken dan weet je van te voren dat je daar geen koopjes vindt...
Maar volgens mij zoekt Nicole geen koopje, 10.000 euro voor een 2.5 jarige is toch geen koopje?