Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjaG schreef:Daar sluit ik me helemaal bij aan.
Bij onze stal hebben we een hockeyvereniging als buren. We hebben al eens ballen op het dak van de rijhal gehad ook wel eens door het dak (waarna alle paarden in de binnenbak aan de kletter gingen). Zowieso is het als er getraind wordt redelijk lawaaierig en hoor je natuurlijk regelmatig een harde plok. Overdag reageert mijn paard daar absoluut niet op, maar 's avonds is het toch wel een ander verhaal. Sinds we nu weer aan het lessen zijn met hem is hij gelukkig een stuk meer gefocusd op ons, veel minder kijkerig en schrikkerig. Ikke helemaal blij en ontspannener met het rijden in de buitenbak.
kaniche schreef:okee ik had net een heel bericht getypt op mn telefoon maar blijkbaar is het niet goed aan gekomen.
Wat een drama weer net zeg! Ik reed op mijn bijrijdpaard in de bak (er is alleen maar een buitenbak) en er vloog een vliegtuig over. Ik wist niet hoe ze erop zou reageren maar ik was bang dat ze op hol zou slaan ofzo, dus ik helemaal in paniek, zette mijn paard vanuit een vlotte draf in één keer stil, midden op de hoefslag, en ik sprong er letterlijk afAlle mensen die in de bak waren en op het erg rondliepen zaten me raar aan te staren wat ik aan het doen was, dus ik deed maar alsof de singel niet goed zat hahahah. Wat een afgang.
EDIT: paard deed overigens niks toen het vliegtuig over vloog
@ Bethje31: jij woont in Den Haag las ik? Ik heb me altijd al afgevraagd hoe een paard zou reageren op de trams haha (Ik woon ook in Den Haag) maar ben nog nooit door de stad heen gereden. Dat zou ik alleen maar eng vinden denk ik!