Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tinkerfunss

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:06

Toen ik op vakantie was met mn beste vriendin en onze paarden, kwamen we onderweg een 2ling jongens tegen, jaar of 13, En onze paarden helemaal ingepakt tegen de dazen, ze hebben ons echt met open mond aangestaard, en op het allerlaatste moment vroegen ze waarom ze zo ingepakt waren.

Ze woonden daar, nog nooit een ingepakt paard gezien? (vliegendeken met hals, masker)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 00:10

Hahaha een kogel vrij vest
Nou dat is voor als de politie achter me aan zit als ik een bank heb beroofd en er vandoor ga op mijn vluchtpaard :j (en mijn cowboyhoed op :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 02:39

nee dat is voor die kogels van mijn paard van een apar reacties geleden :P

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 03:23

Ik zei tegen mijn vriend
ik ga jade zn staart knippen

zei die JE GAAT TOCH NIET ZN STAART AFKNIPPEN !? 8)7

Hij dacht dus dat ik de gehele staart zou verwijderen incl wortel en dus min of meer zou couperen :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 15:36

shilady schreef:
Ik zei tegen mijn vriend
ik ga jade zn staart knippen

zei die JE GAAT TOCH NIET ZN STAART AFKNIPPEN !? 8)7

Hij dacht dus dat ik de gehele staart zou verwijderen incl wortel en dus min of meer zou couperen :x

:')

shaddy82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 17:32

haha komen echt briljante acties voorbij hier :D

mijn vader dacht pas ook slim te zijn, ik rijd tijdelijk een Appaloosa merrie bij,
en vertelde dat aan mijn neef die op visite was en zei met een geintje dat ik nu
dus op een Pippi Langkous paard reed, mijn vader gelijk Ow een Palomino dus ! :')
(en dan te bedenken dat ie een week daarvoor in een rassen encyclopedie had
zitten neuzen .... volgende keer toch beter lezen misschien :P )

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 17:57

Mijn ex was zijn scooter aan het poetsen toen hij hier was, Dus ik zei zo, jij poets je scooter, ik poets mn pony!
'kan je een pony poetsen?' :\

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 18:11

tinkerfunss schreef:
Mijn ex was zijn scooter aan het poetsen toen hij hier was, Dus ik zei zo, jij poets je scooter, ik poets mn pony!
'kan je een pony poetsen?' :\

Hahahahahaah Lies :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 11:45

donderdag was ik op school met 2 meisjes aan het praten. hun wilde ook gaan paardrijden. 1 van de 2 had ooit al eens gereden maar wist er duidelijk niet veel van :+ ze wilde op de manege bij ons in de buurt gaan rijden. dus hun op school gebeld of ze vanmiddag gelijk mee konden rijden. 1 van de 2 had nog nooit gereden. dus ik zeg dan zullen ze je wel eerst alleen aan de lange lijn doen. waarop ze zegt. nee ik zeg gewoon dat ik al vaker gereden heb. nou zeg ik, dat zullen ze vast heel snel zien dat dat niet zo is. begon ze erover dat ze al eens in de stal op een paard had gezeten :+

daarna hadden ze het over welke schoenen ze aan zouden doen. zegt dat meisje van hierboven ja ik doe de schoenen die ik nu aan het wel aan (uggs met 0 steun). dus ik zeg dat dat niet zo heel slim is en dat je beter wat oudere laarzen aan kunt doen met een hakje van een halve centimeter. waarop ze zegt dat ze nog wel een paar sleehakken thuis heeft staan van 7 cm.

uiteindelijk mochten ze niet gelijk rijden en krijgt dat ene meisje inderdaad les aan de lijn :+

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 13:37

stond laatst met mijn schoonouders bij het land waar toevallig net een fjord lekker stond te grazen,vroeg even aan mijn altijd eigenwijze en betweterige schoonvader hoe zo'n paard heet,zegt hij zonder nat te denken een new foundlander,nou,je kon mij weg dragen :D

of als ik hoor dat mensen een paard hebben gekocht,en dan vraag ik weleens is het een groen paard? (onbeleerd) hahaha 9 van de 10 keer kijken ze je heel onnozel aan en zeggen vervolgens,nee het is een bruine. :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 09:52

Mijn vriendje werkt voor de dierenambulance en krijgt nu een cursus eerste hulp voor dieren. Daar horen ook paarden bij, want zij worden ook ingeschakeld als er een trailer is omgekieperd. Hij helemaal trots dat hij allemaal dingen wist over hoe je een paard rustig moet houden... Hij wist alleen niet hoe je een halstertouw vasthoudt als je een paard geleidt (hij wikkelde het om zijn hand :o )

ladyrosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 10:23

ik was met een vriendin over de manege aan het kletsen, ik zei op een gegeven moment : 'moby(haflinger) wilde tijdens de les alleen niet op de rechterhand op de hoefslag in galop maar verder ging het wel goed' een andere vriendin (weet HELEMAAL niets van paarden) zegt zo 'huh? wattuh???' dus wij beginnen haar zo uit te leggen van 'je weet wel hoe hard een paard kan gaan toch? nou dat heet dus galop' en wij haar verder uitleggen wat we bedoelden zegt ze zo als we uitverteld zijn 'ooooow!! maar ik kan zo'n pony wel op de bakrand (hoefslag) krijgen in renstand (galop), gewoon schoppen en met zo'n stokkie (zweep) een paar keer slaan??'

ja hoor :j ze doet zelf aan fietscross en snapt er dus helemaal niets van en vergelijkt paarden/pony's met haar fiets...

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 10:41

Weet niet of het al gezegd is...
Ben Barbies bruiloft herhaling aan het kijken... Barbie natuurlijk in een mooie koets met twee friezen ervoor.
Commentaar van barbies vader: `zo mooi, die paarden met roze kappen en peesverwarmers ervoor!`
Het waren dus beenbeschermers en vliegen-oornetjes haha.

Geniaal topic dit!

Edit: Nog even goed gekeken en het waren bandages haha

Baleno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 11:07

ik heb een NRPS pony, (3 kwart arabier/kwart welsh) een Palomino.

komt er iemand van stal naar mij en m'n pony toe: ja Nimbad(zo heet ie :P ) wat ben je toch een mooie haflinger!
ik: ''uhm... Nimbad is een NRPS''
persoon(ben ff naam kwijtXD):'' niet want hij is blond! net als een haflinger, maar waarom doet hij altijd z'n staart in de lucht als hij losstaat?''
ik: omdat hij 3kwart arabier is/kwart welsh.
persoon: O....

en dat was toch wel iemand vanuit de 'paardenwereld' :+

modirlief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 11:10

:) ik heb een ijslander ,ze is 1,32 . kreeg ik een x te horen dat ik veel te zwaar was voor die pony! :) ook een keer een hele zure mevrouw die vond dat ik niet buiten moest gaan rijden. mijn paardje schrok van haar 2 jachthonden die uit het niets (het was wat mistig) op haar af vlogen. en zij kon het weten want ze reed Z! waar op ik antwoordde,en ik rijdt IJ! (van ijslander)

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 11:12

Maiska schreef:
Weet niet of het al gezegd is...
Ben Barbies bruiloft herhaling aan het kijken... Barbie natuurlijk in een mooie koets met twee friezen ervoor.
Commentaar van barbies vader: `zo mooi, die paarden met roze kappen en peesverwarmers ervoor!`
Het waren dus beenbeschermers en vliegen-oornetjes haha.

Geniaal topic dit!

Edit: Nog even goed gekeken en het waren bandages haha

Ik lees op mn werk in de pauze altijd Weekend en Story (waar ik normaal mn tijd niet aan zou spenderen :') )
en daar hadden ze het over roze sokken :))

Die opmerking heb ik ook wel eens gehad toen ik op een gebandageerde pony een rondje buitenom reed :j

Ben ook wel eens door de politie aan de kant van de weg gezet met de vraag of mn pony wel braaf genoeg
was om mee langs de weg te rijden :Y)

En ik heb afgelopen week uitgelegd wat groomen was :j Ik vertelde dat mijn moeder mn vaste groom was op
wedstrijd. Dachten mn collega's dat ik 'vaste grond' bedoelde, omdat grond in het Fries wel een beetje als groom
klinkt _O- Ik dus vertellen dat groomen verzorgen van het paard is en dat het een heel gewoon engels woord
is.. Ze keken me allemaal erg ongelovig aan :+

MoriMann

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 11:17

Ik liet mijn moeder een foto zien van en paardje op de manege. Het beestje heeft 1 wit voetje. Mijn moeder vond het er maar raar uitzien, net alsof en om een voet een verbandje zat. Volgens haar kan een paard bets meedere witte voetjes hebben, maar niet 1. Dat staat raar. Foto's van andere paarden met 1 wit voetje vond ze toch anders. Biij die andere paarden klopte het wel |o

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 17:14

Van de week zaten mn vriend en ik op de fies hadden we het over paarden (mn verzorgpony is verhuist vorig weekend en staat nu bij een shetlander) hij dacht wel te weten wat dat was. Kwamen we laten een tinker tegen zegt ie ja dat, dat is een shetlander toch? :=

DaniOx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 14:28

:') hahah geweldig dit toch allemaal!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:06

X halthouden en de groeten....

whahahaha hilarisch!

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:25

Hahaha!!! Me moeder kan er ook wat van hoor; mam wil je even de proef voorlezen?? Okee. Op het eind: tussen x en g halthouden en groeten...... Huh? Waar zitten x en g dan??
En met me nieuwe pony, bijna 3 en dus nog groen, ik liet hem aan verschillende mensen zien, zegt dr een: mooie pony, maar hij is nog wel helemaal kaal (weinig spieren) Ma: goh, ik dacht toch dat ie genoeg haar had! :')

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:33

carmenbrum schreef:
Hahaha!!! Me moeder kan er ook wat van hoor; mam wil je even de proef voorlezen?? Okee. Op het eind: tussen x en g halthouden en groeten...... Huh? Waar zitten x en g dan??
En met me nieuwe pony, bijna 3 en dus nog groen, ik liet hem aan verschillende mensen zien, zegt dr een: mooie pony, maar hij is nog wel helemaal kaal (weinig spieren) Ma: goh, ik dacht toch dat ie genoeg haar had! :')

huhh, ben ik nou zo dom maar het is toch heel normaal tussen x en g halthouden en groeten? :')

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:35

I love nikita, ja maar dat was dus het probleem. Haar moeder wist niet waar die zaten en dat die er waren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:38

IloveNikitaa schreef:
carmenbrum schreef:

huhh, ben ik nou zo dom maar het is toch heel normaal tussen x en g halthouden en groeten? :')

Ik denk dat haar moeder dat zei :') 9 van de 10 x kun je die letters niet zien.

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:40

Ohh zooo hahaha _O- haha fail