Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maiska schreef:Weet niet of het al gezegd is...
Ben Barbies bruiloft herhaling aan het kijken... Barbie natuurlijk in een mooie koets met twee friezen ervoor.
Commentaar van barbies vader: `zo mooi, die paarden met roze kappen en peesverwarmers ervoor!`
Het waren dus beenbeschermers en vliegen-oornetjes haha.
Geniaal topic dit!
Edit: Nog even goed gekeken en het waren bandages haha
carmenbrum schreef:Hahaha!!! Me moeder kan er ook wat van hoor; mam wil je even de proef voorlezen?? Okee. Op het eind: tussen x en g halthouden en groeten...... Huh? Waar zitten x en g dan??
En met me nieuwe pony, bijna 3 en dus nog groen, ik liet hem aan verschillende mensen zien, zegt dr een: mooie pony, maar hij is nog wel helemaal kaal (weinig spieren) Ma: goh, ik dacht toch dat ie genoeg haar had!
IloveNikitaa schreef:carmenbrum schreef:Hahaha!!! Me moeder kan er ook wat van hoor; mam wil je even de proef voorlezen?? Okee. Op het eind: tussen x en g halthouden en groeten...... Huh? Waar zitten x en g dan??
En met me nieuwe pony, bijna 3 en dus nog groen, ik liet hem aan verschillende mensen zien, zegt dr een: mooie pony, maar hij is nog wel helemaal kaal (weinig spieren) Ma: goh, ik dacht toch dat ie genoeg haar had!
huhh, ben ik nou zo dom maar het is toch heel normaal tussen x en g halthouden en groeten?