Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(en mijn cowboyhoed op
)
)
ze wilde op de manege bij ons in de buurt gaan rijden. dus hun op school gebeld of ze vanmiddag gelijk mee konden rijden. 1 van de 2 had nog nooit gereden. dus ik zeg dan zullen ze je wel eerst alleen aan de lange lijn doen. waarop ze zegt. nee ik zeg gewoon dat ik al vaker gereden heb. nou zeg ik, dat zullen ze vast heel snel zien dat dat niet zo is. begon ze erover dat ze al eens in de stal op een paard had gezeten
)
ze doet zelf aan fietscross en snapt er dus helemaal niets van en vergelijkt paarden/pony's met haar fiets...
) wat ben je toch een mooie haflinger!
ik heb een ijslander ,ze is 1,32 . kreeg ik een x te horen dat ik veel te zwaar was voor die pony!
ook een keer een hele zure mevrouw die vond dat ik niet buiten moest gaan rijden. mijn paardje schrok van haar 2 jachthonden die uit het niets (het was wat mistig) op haar af vlogen. en zij kon het weten want ze reed Z! waar op ik antwoordde,en ik rijdt IJ! (van ijslander) Maiska schreef:Weet niet of het al gezegd is...
Ben Barbies bruiloft herhaling aan het kijken... Barbie natuurlijk in een mooie koets met twee friezen ervoor.
Commentaar van barbies vader: `zo mooi, die paarden met roze kappen en peesverwarmers ervoor!`
Het waren dus beenbeschermers en vliegen-oornetjes haha.
Geniaal topic dit!
Edit: Nog even goed gekeken en het waren bandages haha
)

Ik vertelde dat mijn moeder mn vaste groom was op
Ik dus vertellen dat groomen verzorgen van het paard is en dat het een heel gewoon engels woord
hahah geweldig dit toch allemaal!
carmenbrum schreef:Hahaha!!! Me moeder kan er ook wat van hoor; mam wil je even de proef voorlezen?? Okee. Op het eind: tussen x en g halthouden en groeten...... Huh? Waar zitten x en g dan??
En met me nieuwe pony, bijna 3 en dus nog groen, ik liet hem aan verschillende mensen zien, zegt dr een: mooie pony, maar hij is nog wel helemaal kaal (weinig spieren) Ma: goh, ik dacht toch dat ie genoeg haar had!
IloveNikitaa schreef:carmenbrum schreef:Hahaha!!! Me moeder kan er ook wat van hoor; mam wil je even de proef voorlezen?? Okee. Op het eind: tussen x en g halthouden en groeten...... Huh? Waar zitten x en g dan??
En met me nieuwe pony, bijna 3 en dus nog groen, ik liet hem aan verschillende mensen zien, zegt dr een: mooie pony, maar hij is nog wel helemaal kaal (weinig spieren) Ma: goh, ik dacht toch dat ie genoeg haar had!
huhh, ben ik nou zo dom maar het is toch heel normaal tussen x en g halthouden en groeten?
9 van de 10 x kun je die letters niet zien.
haha fail