Maar wel een slimme keuze van je.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heb ik veel van geleerd.Lioony schreef:Jotoma, waarom zou de verkoper dan de kosten van een standaard röntgen keuring al niet willen vergoeden bij afkeuring? Tja, dat is opzich best vreemd, er vanuit gaand dat het paard goed zou zijn en de verkoper dan dus niets hoeft te vergoeden. Ik zou het risico niet nemen, een half jaar is gewoon lang geleden voor foto's.
studiemiep schreef:Ik heb heerlijk gereden op deze geweldige merrie!! Wel nog een beetje jeugdig maar ok ze is pas 3 jaar oud. Reageert goed op de hulpen is af en toe nog wel een beetje zoekende naar haar balans maar echt een fijn dier!
Tal1977 schreef:LETS schreef:en toen ik 12 was was ik eruit gegroeid en ben ik naar de paarden overgestapt.
Wauw, hoe lang was jij dan? Mijn dochter is een ukkie hoorMaar jullie hebben wel gelijk. Het is natuurlijk hartstikke jammer dat ze al snel weer afscheid moet nemen... Toch maar richten op een D dan!

) moet je dit dan van te voren zwart op wit zetten of is het eigen risico?
Twilight1 schreef:@ksb je mag gewoon mee praten hoor,
over naam veranderen weet ik niet zo veel dacht dat dit heel veel geld kost,
ik zou een contract op stellen want een ongeluk zit in een klein hoekje en anders mag jij straks alles betalen terwijl het door hun schuld kwam of iets..

) paard vond ik ook geweldig toen ik hem? op internet zag staan, helemaal mn type! Maar helaas te klein voor wat ik zoek/zocht! (tot de goedkeuring spreek ik in zoek
)
.
Hij moet nu wel nog wat spiertjes krijgen, en dressuurmatig een beetje sterker worden, maar we nemen de tijd

Jotoma schreef:Wat een aansprekend hoofdje! Hoe ging de eerste les? En hoe lang heb je haar? Ben ook wel benieuwd naar een paspoortje.
@ksb: je kan ook alleen de roepnaam wijzigen als geen lid bent van kwpn. Voor lidmastschap betaal je jaarlijks 90 euro, als je bv niet wil gaan fokken zou ik dat zonde vh geld vinden. Om het paard bij kwpn om te laten zetten op jou naam betaal je ook nog weer wat tientjes + lidmaatschap
of bedoel je qua grootte ? Ik vind deze groot genoeg. Mijn vorige was 1m55 en echt ponybouw en deze is voor mij al een reus.