Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zidore schreef:Ah goed om te weten, heb nog een shoplijstje voor agradi open staan!!
Bij de Action kun je skippyballen kopen, die kostten maar 3 euro en zijn 50cm groot, zijn niet heel stevig maar wel leuk (stalgenootje had er 1 en haar pony ging er helemaal mee los)
Chantaloves schreef:ahh helaas kan je niet bestellen
anders was een broek voor 5 euro mooi meegenomen
dit topic ga ik maar eens volgen hihi
Chann_ schreef:Zidore schreef:Ah goed om te weten, heb nog een shoplijstje voor agradi open staan!!
Bij de Action kun je skippyballen kopen, die kostten maar 3 euro en zijn 50cm groot, zijn niet heel stevig maar wel leuk (stalgenootje had er 1 en haar pony ging er helemaal mee los)
leukzijn dat met zo'n rond handvat of 2 van die uiers?
ik wil namenlijk allebei, dan hang ik die met die ronde ding op in de stal en de uierbal om mee te voetballen in de wei
Wamhorse schreef:Weet iemand waar je een beetje voordelig rijbroeken online kunt shoppen? Ik wil graag wat nieuwe maar wil liever niet heel veel uitgeven.
O ja en als iemand een leuke jeansbroek weet roep maar!!!
Alvast bedankt
Wamhorse schreef:Weet iemand waar je een beetje voordelig rijbroeken online kunt shoppen? Ik wil graag wat nieuwe maar wil liever niet heel veel uitgeven.
O ja en als iemand een leuke jeansbroek weet roep maar!!!
Alvast bedankt
emjam schreef:Die 2e is leuk zeg
miss ga ik er wel een halen!
Maar het is wel wat met skippyballen de laatste tijd, bij een radiozender (ik weet even niet welke) hebben ze nu ook een skippybal race en dan kan je een reis winnen!