Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jaimy92 schreef:De titel zegt het al.. Ik zat er over na te denken wat de mening hierover is van jullie
Mijn lieve paardje zal er nooooooooit voor weggaan!
Mette schreef:KoudbloedKim schreef:Nee, Kim gaat niet weg..
Ook niet voor 10 miljoen.
En nee, ik ben geen kind meer dat daar niet objectief naar kan kijken.
Ik ben dan misschien nog wel een kind (het is maar hoe je het ziet)
maar ik zou mijn paardjes ook niet wegdoen voor een miljoen. Ze betekenen ontzettend veel voor mij, het is mijn manier van ontspannen na school/werk en ik heb er zo verschrikkelijk veel plezier mee, nee, ik zou ze niet wegdoen
vivianw schreef:Je kunt inderdaad weer veel toppaarden terug kopen, waarmee je veel kunt bereiken of Z mee kan rijden, maar de band en de klik die je met een paard hebt, is niet te koop.je kan er weer 50 toppaarden en knuffelpony's voor terugkopen!
oke, die van de fokkerij van mijn oom zijn ook wel wat waard, en Borus B zou ook niet weggaan
_Arwen_ schreef:Het heeft er ook mee te maken hoe goed je je leven op orde hebt. Met een miljoen zou ik een heleboel dromen van nu kunnen verwezenlijken. Als je al een huisje hebt en gesettled bent zal het ook wel anders zijn
Junia schreef:FloortjeM schreef:in dit soort topics vind ik het altijd opvallend dat de mensen die 'nee, nooit' zeggen over het algemeen de eigenaren zijn van de paarden die in het economisch verkeer het minste waard zijn. Eigenaren van paarden die bij verkoop wel echt serieus geld opleveren, denken er vaak wat genuanceerder over.
Dat zijn dan ook vaak mensen die hun paard voor de sport hebben en die er duidelijk voordeel in zien om een duurder (beter) sportpaard te kunnen kopen voor dat miljoen. Niet dat ze niet van hun paard houden, maar als de sport heel belangrijk voor je is, is dat toch een extra factor waar je aan moet denken. Misschien hebben zij ook meer paarden zien komen en gaan.
Iemand die zijn/haar paard heeft als een soort van 'huisdier' hecht er misschien op een andere manier waarde aan. Die ondervindt er minder voordeel van om het paard te verkopen. Voor mij bestaat er geen betere pony dan die van mij, omdat ik niet de sport in wil en dit echt mijn beste maatje is. Ik zou echt geen andere karakter eigenschappen of betere bewegingen willen in mijn paard.