Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Floss_

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 20:46

Even een blonde vraag.... ik heb vorige week een mail gestuurd dat ik mijn abonnement per direct op wil zeggen. Ik heb een leesbevestiging op die mail gekregen, maar geen reactie van de mail-lezer zelf. Is zo'n leesbevestiging genoeg om sterk te staan?

wollie27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 20:57

je kan alleen aangetekend opzeggen
Ydnic schreef:
Even een blonde vraag.... ik heb vorige week een mail gestuurd dat ik mijn abonnement per direct op wil zeggen. Ik heb een leesbevestiging op die mail gekregen, maar geen reactie van de mail-lezer zelf. Is zo'n leesbevestiging genoeg om sterk te staan?

wollie27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 20:58

ik heb april en mei maar vond de inhoud waardeloos

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:00

Mei ligt binnen, ongeopend en gaat RETOUR!

Flappy_Jr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:30

Ik zet er mezelf bij want ik ben het echt spuug zat en ik voel me zwaar gedupeerd. (ik ben al vanaf 2007 lid en heb al aardig vaak te veel betaald voor een jaarabonnement, 2 keer per jaar namelijk...ik kreeg zelfs een keer een brief erbij dat ze een incassobureau op m'n dak zouden sturen omdat ik nog niet betaald had terwijl ik al betaald had voor dat jaar. Voor die brief had ik al wel andere brieven gekregen over dat ik moest betalen ik weigerde dit omdat ik al betaald heb.)
Lijst voor protestactie Radar:
Kehdra
Jesskn
IngridB
dammie1
neutje
Angela_
texelse
bey
Isabonny
onassa
PEET_G
Milan_lover
Kaygee
Jacky91
Fantastico
Kailonne
Flappy_Jr

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:45

Ydnic schreef:

Dat zou ik ook wel willen weten.

Flappy_Jr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:00

Laurabram schreef:
Ydnic schreef:

Dat zou ik ook wel willen weten.

Ik ben bang dat je met een leesbevestiging niet sterk genoeg staat ik heb namelijk ff gezocht op internet en ik las dit:

Let wel: mensen krijgen van het programma dat ze gebruiken (ik ga er van uit dat het Outlook of Windows Mail is) het verzoek of ze een leesbevestiging willen sturen. Dit verzoek kan geweigerd worden. Het is dus mogelijk dat het versturen van de leesbevestiging niet gebeurt terwijl de email wel is gelezen. Het systeem is dus geen magic bullet...

Of dit echt zo is weet ik niet, ik heb nou eenmaal niet veel verstand van computers

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:53

Cahill schreef:
Mei ligt binnen, ongeopend en gaat RETOUR!

Idem dito.

neutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 06:56

ik ook idem dito. Ik hoef geen honden en katten blad :(

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 12:50

Ik heb ook mei gehad vandaag! Toch knap april en mei binnen 1 week gekregen! Ik ga vanmiddag een brief opstellen en die aankomende week aangetekend versturen! Inhoud van beide edities ga ik in bad straks nog eens onder de loep nemen zodat ik concrete voorbeelden kan geven als het nodig zou zijn! Hopelijk krijg ik nu mijn aangetekende brief niet terug net als de vorige keer!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 12:55

er staat nu in dat je het dmv een aangetekende brief op moet zeggen, dat heeft mijn vriend na van alles proberen dus vanmorgen maar gelijk gedaan... :+

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 12:56

Ik heb het blad ook en gister mei binnen gekregen en wat een aanfluiting is het zeg (net als april) Ik betaal toch voor een paardenblad en niet honden en katten??
Ik heb laatst mijn adreswijziging doorgegeven en die werd wel netjes in behandeling genomen.
Ook een brief gehad voor een tijd geleden dat ik niet betaald had maar dat was betaald dus brief in de blauwe container gemikt en nooit meer iets van gehoord :D

Denk dat ik het ook op ga zeggen want er staat weinig nuttigs meer in qua inhoud en zo weinig blz dat het zijn geworden.

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 14:56

Kreeg vandaag ook mei binnen. ZELFS TWEE!!!!!! _O-
Moet niet gekker worden daar zeg hahaha.

Maar ze zoeken het maar lekker uit, ik heb opgezegt al een tijd terug en als hun ze willen
blijven sturen, dan doen ze dat maar, maar van mij krijgen ze geen cent meer.
Ik blijf er niet achteraan lopen hoor. Eenmaal opzeggen lijkt mij meer dan genoeg, toch!

neutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 17:25

Eigenlijk is het toch van de zotte he dat we niet van dat blad afkomen wat we ook proberen :+

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:12

Als je gemaild hebt dat je wilt opzeggen, en ze hebben daarop gereageerd, heb je bewijs dat je opzegging is aangekomen. Mail nog een keer terug met de melding dat je hun reactie beschouwt als bevestiging van ontvangst van de opzegging, en dat je vanaf het einde contract alle betalingen zult storneren.
Ze mogen je niet verplichten om aangetekend op te zeggen, dit is onnodig bezwarend. Ze kunnen in hun voorwaarden zetten wat ze willen, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook zomaar allemaal geldig is. Er is in Nederland ook nog iets dat het Burgerlijk Wetboek heet, en dat gaat boven willekeurig welke algemene voorwaarden dan ook.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:13

IngridB schreef:
Kreeg vandaag ook mei binnen. ZELFS TWEE!!!!!! _O-
Moet niet gekker worden daar zeg hahaha.

Maar ze zoeken het maar lekker uit, ik heb opgezegt al een tijd terug en als hun ze willen
blijven sturen, dan doen ze dat maar, maar van mij krijgen ze geen cent meer.
Ik blijf er niet achteraan lopen hoor. Eenmaal opzeggen lijkt mij meer dan genoeg, toch!

hier ook, we retouneren ze gewoon weer. Ik hoef dat blad niet :)

jelle_belle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:45

Lijst voor protestactie Radar:
Kehdra
Jesskn
IngridB
dammie1
neutje
Angela_
texelse
bey
Isabonny
onassa
PEET_G
Milan_lover
Kaygee
Jacky91
Fantastico
Kailonne
Flappy_Jr
jelle_belle

Mezelf ook maar aan het lijstje toegevoegd voor Radar.

Vandaag het mei nummer ontvangen, maar die gaat ook ongeopend retour.
Na het vorige nummer direct per mail opgezegd en maandag voor de zekerheid ook maar een brief er naar toe.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:05

krijg nu ook week aan week een nieuw blad. Deze gaat ook ongeopend retour afzender......

willyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:09

Ook ik doe die van mei dan ook maar retour afzender.
Zeg dat storneren hoe gaat dat? Moet je dan echt naar de bank of mag dit ook telefonisch bij ING?

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:13

willyr schreef:
Zeg dat storneren hoe gaat dat? Moet je dan echt naar de bank of mag dit ook telefonisch bij ING?

Bij ING gaat het telefonisch.. Misschien krijg je mij wel aan de lijn ;) :+
Wel even je betaalpas bij de hand houden! Haha!

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:16

Jeetje zei het vandaag nog tegen m'n vader, inhoudelijk is het echt ruk (honden én katten in een páárdentijdschrift??) en ik heb me al twee keer aangetekend afgemeld maar nog steeds blijf ik tijdschriften ontvangen..

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:17

Assepoetster schreef:
Jeetje zei het vandaag nog tegen m'n vader, inhoudelijk is het echt ruk (honden én katten in een páárdentijdschrift??) en ik heb me al twee keer aangetekend afgemeld maar nog steeds blijf ik tijdschriften ontvangen..

Tjee belachelijk! Maar je hebt wel een handtekening van ontvangst gehad? Want dan hebben ze geen poot om op te staan..

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:19

willyr schreef:

als je telebankieren hebt kan het ook met de computer.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:20

Laurabram schreef:
willyr schreef:

als je telebankieren hebt kan het ook met de computer.

:j Nog makkelijker! Maar blokkeren kun je zelf niet doen..

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 22:23

ik heb ook het mei nummer vandaag gehad, is ook ongeopent retour gegaan :j