Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ydnic schreef:Even een blonde vraag.... ik heb vorige week een mail gestuurd dat ik mijn abonnement per direct op wil zeggen. Ik heb een leesbevestiging op die mail gekregen, maar geen reactie van de mail-lezer zelf. Is zo'n leesbevestiging genoeg om sterk te staan?
Laurabram schreef:Ydnic schreef:Even een blonde vraag.... ik heb vorige week een mail gestuurd dat ik mijn abonnement per direct op wil zeggen. Ik heb een leesbevestiging op die mail gekregen, maar geen reactie van de mail-lezer zelf. Is zo'n leesbevestiging genoeg om sterk te staan?
Dat zou ik ook wel willen weten.

IngridB schreef:Kreeg vandaag ook mei binnen. ZELFS TWEE!!!!!!![]()
Moet niet gekker worden daar zeg hahaha.
Maar ze zoeken het maar lekker uit, ik heb opgezegt al een tijd terug en als hun ze willen
blijven sturen, dan doen ze dat maar, maar van mij krijgen ze geen cent meer.
Ik blijf er niet achteraan lopen hoor. Eenmaal opzeggen lijkt mij meer dan genoeg, toch!

Assepoetster schreef:Jeetje zei het vandaag nog tegen m'n vader, inhoudelijk is het echt ruk (honden én katten in een páárdentijdschrift??) en ik heb me al twee keer aangetekend afgemeld maar nog steeds blijf ik tijdschriften ontvangen..