Huidige oppas —> puur zakelijk benaderen
Nieuwe penny-meisje —> investeren in contact

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rocymax schreef:Ik zou ook niets zeggen over het katje, en het verder gewoon zakelijk houden.
-Namiro- schreef:Ik wilde een heel verhaal gaan typen maar na de laatste post vat ik het gewoon samen:
Huidige oppas —> puur zakelijk benaderen
Nieuwe penny-meisje —> investeren in contact
balance schreef:Altijd erg, vind ik, die mensen die zo ziekelijk liegen. Ik geloof mensen namelijk bijna altijd. Want waarom zou je liegen? Inmiddels heb ik wel begrip hoor maar ik hou wel een gezonde afstand.
Goeie deal zo met buurboer. Blijft het mooi bij hem opgeslagen totdat je weer een nieuwe lading nodig hebt en jouw hooi ben je dan mooi weer kwijt.
joey2010 schreef:Soms denk ik ook dat zo iemand die heeeel veel liegt het doet om "zielig" gevonden te worden.
Zodat mensen ook denken van :"Jeetje die vrouw maakt wel veel vreselijke dingen mee".
Ook een vorm om aandacht te krijgen.
Lijkt me heel moeilijk om daar mee om te moeten gaan met iemand die vanalles bij elkaar liegt.
Vlekjes schreef:Is dit de boerenbuurman die eerst die eerst wat moeilijk deed?
Naar van je moeder zeg, nam je vader het wel voor je op?
Wat zul je je af en toe alleen hebben gevoeld
lukka63 schreef:Wat erg,Monique![]()
Wat heb jij je leven goed opgepakt zeg na zo'n slechte jeugd.
Muga schreef:Zoveel respect had ik al voor jullie maar het wordt alleen maar meer door de verhalen die je deelt.
Tinka schreef:Leuk dat je een ander paardenmeisje hebt ontmoet.
Naar zo'n moeder, mijn moeder loog niet echt, maar hield wel graag van overdrijven en alle aandacht naar zich toe trekken. Vooral als het ging om haar medische problemen.
Hadden jullie vannacht ook zoveel last van onweer?
Citaat:Mo schreef; Ja, Astrid, het was een heel rottige tijd. Mijn moeder heeft wiggen gedreven tussen families met haar leugens en veel leed berokkend. Ze gebruikte mij als haar object om aandacht te krijgen. Liefst van medische mensen.