Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ga die site nog eens verder onderzoeken
Staat ook duidelijk MET foto's, dan nog mailtjes krijgen die qua info heel erg mager zijn en iets bevatten als "ja zoek maar op MP op die en die afstamming" Nog niet eens de moeite nemen om de link in de mail te zetten.
En dan ook nog eens iets aanbieden wat totaal niet overeenkomt met wat in mijn eisenlijstje staat.

dat is een tuigpaard en is verkocht aan een goede dressuurruiter 
zo rond de 1.70 zeg maar urobi schreef:wat zoek je dan voor iets falineof moet ik dan maar even op sporthorses kijken?
) aanleg voor dressuurwerk, ruim en makkelijk bewegen. Ik val vooral op zwart, koffievos, zwartbont en eventuele andere bijzondere kleuren mits er goed papier achter zit ivm evt fok. Minimaal 4jr en braaf (bevestigd) ohz. Leerpaard is ook welkom tot max 12jr.
) urobi schreef:veel plezier (mocht het nog een keer nodig zijn dat ik mn zwager moet bellen dat moet je het maar laten weten ik zag dat je al bij meerdere ging kijken dus heb het even zo gelaten)
Faline schreef:urobi schreef:wat zoek je dan voor iets falineof moet ik dan maar even op sporthorses kijken?
Ja, of in dit topic![]()
Maar even samengevat zoek ik een bijzondere verschijning, merrie vanaf 1.60, niet te groot (want dat ben ik ook niet) aanleg voor dressuurwerk, ruim en makkelijk bewegen. Ik val vooral op zwart, koffievos, zwartbont en eventuele andere bijzondere kleuren mits er goed papier achter zit ivm evt fok. Minimaal 4jr en braaf (bevestigd) ohz. Leerpaard is ook welkom tot max 12jr.
Ik kijk overigens wel vrij breed rond, maar hoop toch te eindigen bij een leuke warmbloed sportmerrie. (Ik ben bijvoorbeeld ook aan het kijken naar pre's met bijzondere kleuren zoals pearl, maar qua fokken ligt dat wel weer heel anders dan bv kwpn en wellicht wat te ver verwijderd van wat ik eigenlijk wil, maar ja ik val op bijzonder.. getuige mijn profiel)