Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
-Namiro- schreef:Wat een tegenvaller met Erwin zijn voet! Maar wel fijn dat er nu duidelijkheid is.. nu even door de zure appel heen bijten en dan hopelijk een voorspoedig herstel!
Dat is toch heerlijk als je even zo mag meeliften op haar rug!Die natte broek droogt wel weer
joey2010 schreef:Hoi Mo wat jammer dat Erwin bijna 1 jaar zo heeft moeten rond lopen.
Gelukkig word hij in Sept. (ook best laat) dan eindelijk geopereerd.
En wat een heerlijke kudde paardjes/pony's heb je nu in je tuin lopen.
Ik geniet trouwens heel erg van je filmpjes.
En wat een mooi werk hebben jullie al verzet in het huis.
joey2010 schreef:Dat is inderdaad toevallig Mo.
Ik ben een hele tijd niet meer "actief" geweest op bokt.
Wel die tijd jullie nog gevolgd.
Ik stuur je een deze dagen een pb.
Oei hoe de tractor zo scheef in de greppel staat, gelukkig is het goed gekomen.
Maar wauw een klavertje 5?
En de paardjes totaal niet bang van Pelle.
Ik moest wel een beetje lachen om Prisca hoe nieuwsgierig ze is en het goed in de gaten houd met wat Erwin daar aan het doen is met het installeren van de waterbak.
Leuk filmpje weer.
Kaatastrof schreef:Zo, jullie zijn weer druk aan de slag geweest.
Eerst en vooral Erwin zijn voet-verdict - Het is allemaal een beetje dubbel natuurlijk, dat de operatie nu toch wat complexer is geworden dan gehoopt.. Maar als de uiteindelijke prognose zo goed is en hij straks dan weer veel mobieler is, zou dat wel weer super fijn zijn. Ook zoals iemand eerder aanhaalde al hier ergens ook handig dat het pas in september is zodat de revalidatie in de wat guurdere maanden valt. Ik hoop dat Erwin zijn nieuwe steunverband dan ook effectief draagt en het hem kan helpen de komende tijd te overbruggen zonder brokken
Ik heb genoten van het filmpje - hoe de paarden zooo chill zijn met Pelle, geweldig. En jij eindelijk weer op je knol! Je gezicht spreekt boekdelen. Heerlijk paardje, die Prisca. Ondanks haar kwaaltjes is het toch echt een goede keus geweest dat je haar meegenomen hebt.
Ik moest ook lachen met de paarden die speelden in de waterbak. Ik zie Callas er al zo inklimmen om haar sokken erin te doppen.Tinky speelt ook altijd duikboot, met de hele neus onder water. Ik denk echter dat het bij haar komt om het stof en de pollen uit haar neusgaten te krijgen.
Als je normaal de klavertjes 5 laat staan ivm potentieel ongeluk, waarom had je de drang dan dit keer om het wel te plukken? Ben ik wel nieuwsgierig naar.Je hebt de laatste tijd natuurlijk wel absurd veel klavertjes 4 gehad dus ik denk dat die sowieso dat ene klavertje 5 wel counteren.
Mooi ook zo het einde van het filmpje met Erwin's solo op de nieuwe piano en de mooie beelden van bij jullie.
TinkerTreas schreef:Gaat hij in het gips na de operatie?
Ik kan me voorstellen dat hij er tegenop ziet. Zeker als je iemand bent die niet stil kan zitten, en bij jullie is er altijd wel wat te doen.
Ik vind Callas echt ontzettend mooi met die ruige manen
Tinka schreef:In Nederland moet je ook eerst naar de anesthesioloog en nog langs de apotheek en verpleging. Is een hele ochtend met afspraken altijd.
Het wordt dus met krukken lopen voor hem in het begin.
Prairy schreef:Een operatie is altijd een hele operatie
Mijn grootste, misschien niet voor de hand liggende tip, is om te zorgen voor makkelijk eten voor een paar weken, dat je bij wijze van spreken alleen maar even snel hoeft op te warmen. Dat heeft mij al vaak gered. Met alle hectiek ga je niet nog uitgebreid koken, althans, ik niet. Makkelijkste is om een paar keer dat je nu kookt, dubbel te koken en dat in porties in de vriezer te doen.
Succes met de lijstjes en prio's...
Laat er ook een te verwachten tijdsbesteding bij zetten en welke externe materialen er voor nodig zijn. En wat de consequenties zijn als het niet gebeurt. Obv daarvan is het misschien makkelijker beslissen om iets uit te besteden of niet te doen.
senna21 schreef:Dat is fijn. Hier zal hooi wel heel duur worden (en van mindere kwaliteit), gezien het vele slechte weer.