Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
tita schreef:Okay, verhelderend mijn merrie heeft slecht gescoord op de keuring, hoe kunnen ze dan fokverwachting kwa beweging doen?
Dat advies is dan altijd negatief?
Tevens loopt merrie in sport maar zij krijgen die gegevens niet van mij..... Dan is de KWPN niet update want zoiets moet je zelf door voeren toch?
urobi schreef:tita schreef:Okay, verhelderend mijn merrie heeft slecht gescoord op de keuring, hoe kunnen ze dan fokverwachting kwa beweging doen?
Dat advies is dan altijd negatief?
Tevens loopt merrie in sport maar zij krijgen die gegevens niet van mij..... Dan is de KWPN niet update want zoiets moet je zelf door voeren toch?
Als jou paard geregistreerd staat bij het kwpn dan hebben ze ook de sportresultaten die krijgen ze namelijk van het knhs
urobi schreef:Johnnydepony schreef:Urobi, wat een geniaal beest die Tangelo, verkopen?
Ze is eigenlijk niet te koop maar als er iemand is die genoeg geld geeft naar onze zin dan gaat ze uiteraard wel weg
Johnnydepony schreef:Is niet nodig strikkieBeestje is al genoeg versierd. Maar echt ik hou ervan zoveel wit.
urobi schreef:tita schreef:nu nog de kunde het bovengemiddelde eruit te halen en daar speelt ook karakter van het paard mee.
Gaaf hoofdstel Seven, paard zelf is niet mijn type maar ik hou ook van veel wit en aangezien ik paar jaar tegen paard aan moet kijken...was dat toch mijn vereiste.
Moet Urobi in de gaten houden
Tita hier heb je onze 3jarige met veel wit.Ik ben zelf geen fan van veel wit en ze mist jammer genoeg 1 voetbalsok maar laatst was er iemand om naar een ander paard te kijken en zag haar showen in de wei en dacht dat ze dressuurgefokt was.![]()
het is een Tangelo van de zuuthoeve x Ekstein(Keur) x Zeus
[ Afbeelding ]
hier was ze een paar dagen oud
[ Afbeelding ]
deze foto is genomen in ermelo tijdens de nederlandse veulenkeuring
en dan van de zomer gaat ze normaal gesproken voor naar de stamboekkeuring zij is weer een nichtje van de 4 jarige Lupicor