Zit altijd op Bokt via m'n telefoon en zo klein lijken al die landkaarten precies hetzelfde.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rien10 schreef:Er zit niet alleen een kern van waarheid in, het is gewoon waar. Klip en klaar. Maar Nederland is te klein, dat moet je er meteen achteraan vermelden.
"Je hebt geen last van wolven als je ze met rust laat. Maar dat kan niet in NL, wolven kunnen op een postzegel mensen niet ontlopen. Bovendien zoeken mensen ze op om te fotograferen. Dus in NL kan het niet." DAT moet er staan. Anders klopt het niet, is het onvolledig.
vilheide schreef:Op de Facebookpagina Stichting wijs met wolven las ik zojuist onderstaand bericht.
EEN VANDAAG
Zojuist is er een cameraploeg bij ons op bezoek geweest en hebben ze opnames gemaakt voor een uitzending van vanavond over de wolven in de provincie Utrecht.
https://www.facebook.com/wijsmetwolven
Wintu schreef:vilheide schreef:Op de Facebookpagina Stichting wijs met wolven las ik zojuist onderstaand bericht.
EEN VANDAAG
Zojuist is er een cameraploeg bij ons op bezoek geweest en hebben ze opnames gemaakt voor een uitzending van vanavond over de wolven in de provincie Utrecht.
https://www.facebook.com/wijsmetwolven
Ik hoop dat het nu eindelijk eens fatsoenlijk gebracht wordt en wij(s) met wolven niet enkel als een kleine kritische noot in het standaard verhaal wordt gebruikt.
Onali schreef:Over het wel/ geen voeren/ benaderen.
Aangezien wij geen grote roofdieren gewend zijn denk ik dat er te weinig informatie was.
Reeën en herten zijn schijterds, zwijnen zijn wat brutaler. Maar omdat het beide prooidieren zijn gaan ze in principe om ons heen.
Wolven zijn roofdieren dus zullen uiteindelijk altijd onderzoeken of wij te eten zijn of voor eten kunnen zorgen.
Beetje problematisch dat dit nooit door kenners bedacht is.
MairiMacBran schreef:Ik vond haar niet zo sterk overkomen na het bericht van Koffeman dat ze “een clubje schapenboeren zijn die hun weides niet willen afrasteren en daarom de wolf weg willen hebben”
Het is niet alsof ze de kans kreeg om dát te weerleggen.
MairiMacBran schreef:Ik vond haar niet zo sterk overkomen na het bericht van Koffeman dat ze “een clubje schapenboeren zijn die hun weides niet willen afrasteren en daarom de wolf weg willen hebben”
Het is niet alsof ze de kans kreeg om dát te weerleggen.
Citaat:Marknesse Noordoostpolder Flevoland
26-08-2024
23.00 uur
Gisteravond is er wolvengehuil gehoord op de vollenhoverweg in Marknesse
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
Citaat:Leusden Utrecht
27-08-2024
09.45 uur
Wolf loopt tussen de fietsende schoolkinderen door op de Arnhemseweg in Leusden. Ook is er afgelopen nacht een schaap dood gebeten.
Gaan we echt afwachten tot dit fout afloopt? Een wolf hoort zich niet tussen fietsers te bevinden!
Update❗️❗️
Zojuist is het volgende nog binnen gekomen bij ons:
Vanmorgen 2 verschillende mensen gesproken die een wolf hebben gezien : een hardloper in de Treek en een verkeersregelaar bij het Valleikanaal, ter hoogte van theehuis Monchouette.
Gaat dus om verschillende wolven
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889