Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
J30d schreef:Zouden jullie een 18 jarig paard kopen of niet? Ik ken dit paard nu al een jaar of 2 (bijrijdpaardje) echter vraag ik mij af mocht ik haar willen kopen Hoelang ze nog mee gaat. Ze heeft de afgelopen 10 jaar (bij huidige eigenaar) nooit iets gemankeerd, heeft wel beetje Franse stand en als jaarling haar schoft gebroken gehad maar ook geen blijvende schade van. Ze ziet er nog goed uit en hele goede conditie paard is nooit moe te krijgen Hahah . Oh en nooit mee gefokt wel goede afstamming. Heeft nooit echt wedstrijden gelopen is nu puur recreatie zou ook mijn doel zijn gewoon lekker naar buiten beetje dressuur en mocht haar lichaam het toelaten sprongetje (doen we nu niet huidige eigenaar durft dat niet Ivm Franse stand)
Elisa2 schreef:Gefeliciteerd Kirsten, is het een Spanjaard?
J30d:
Ja ik zou dat ook wel aandurven als de prijs goed is. Geeft de eigenaar signalen af dat hij/ zij het dier wil verkopen?
oji schreef:Gefeliciteerd Kirstenhorse.
J30d, zou wel afhankelijk zijn van de prijs, een 18 jarige zou ik niet teveel geld meer voor geven. En ook wat zijn je plannen? Laat je hem staan waar hij nu ook staat of ga je hem verhuizen. Op die leeftijd kan een verandering van stalmanagement wel ineens mankementen bloot leggen.
lies schreef:Ik dacht zelfs dat ze niet werden opgenomen in het stamboek als ze boven de 1.48 uitkwamen? Vroeger was dat wel zo.
Een vriendin die niet op bokt zit zoekt ook een D pony (of kleine E) voor haar dochter, klein budget.
Als er een stuur en rem op zit, kan het wat voor hen zijn. Ambitie is wedstrijden rijden, maar het hoeft geen topper te zijn. Mag een gebrek of schoonheidsfout hebben, als het de ambitie niet beïnvloedt. Liefst geen pony uit het buitenland. Ik weet dat de eisen nogal stevig zijn voor een klein budget, ik denk ook niet dat ze het voor elkaar krijgen, maar niet geschoten is altijd mis..
Beestje krijgt wel een top huis. Als je iets weet, hoor ik het graag!