Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen
Die lacht de hele dag
Die lacht de hele dag!
Nou de ochtend goed beginnen met de mop van de dag. Altijd leuk dat satirische clubje![]()
[ Afbeelding ]
rien10 schreef:Er zit niet alleen een kern van waarheid in, het is gewoon waar. Klip en klaar. Maar Nederland is te klein, dat moet je er meteen achteraan vermelden.
"Je hebt geen last van wolven als je ze met rust laat. Maar dat kan niet in NL, wolven kunnen op een postzegel mensen niet ontlopen. Bovendien zoeken mensen ze op om te fotograferen. Dus in NL kan het niet." DAT moet er staan. Anders klopt het niet, is het onvolledig.
Jessix schreef:Goed begin van het schooljaar. Maar nu gaan we vast eerst bussen inzetten in plaats van dat beest aanpakken.
rien10 schreef:En als je geen groepje hebt, niet ter beschikking hebt, uitgesloten bent, alleen jij gaat naar die ene school? Dan moeten pa en ma maar een scooter voor je kopen als je 16 bent? Of je moet worden gebracht? Of scooter ontheffing vanaf 12 jaar? Hoe moet ik dat voor me zien dan?
Nou, gewoon niet. Het is onwerkbaar. Sukkels.
Wintu schreef:Jessix schreef:Goed begin van het schooljaar. Maar nu gaan we vast eerst bussen inzetten in plaats van dat beest aanpakken.
Dood eng toch? Mijn zoon moet vanaf volgende week een stuk door het bos fietsen en dan langs weides waar de wolf al herhaaldelijk heeft aangevallen, om 6.10 in de ochtend. Hij kan omfietsen, maar dan is het gelijk een stuk verder, ik vind het ook maar niets.
Citaat:Lerop Limburg
27-08-2024
08.30 uur
Wolf gezien in Lerop, liep richting de roer.
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
Benzz schreef:rien10 schreef:En als je geen groepje hebt, niet ter beschikking hebt, uitgesloten bent, alleen jij gaat naar die ene school? Dan moeten pa en ma maar een scooter voor je kopen als je 16 bent? Of je moet worden gebracht? Of scooter ontheffing vanaf 12 jaar? Hoe moet ik dat voor me zien dan?
Nou, gewoon niet. Het is onwerkbaar. Sukkels.
Zolang die wolf nog niet gevangen is zullen ze toch iets moeten doen. Wetgeving is er niet zo maar even.
rien10 schreef:Er zit niet alleen een kern van waarheid in, het is gewoon waar. Klip en klaar. Maar Nederland is te klein, dat moet je er meteen achteraan vermelden.
"Je hebt geen last van wolven als je ze met rust laat. Maar dat kan niet in NL, wolven kunnen op een postzegel mensen niet ontlopen. Bovendien zoeken mensen ze op om te fotograferen. Dus in NL kan het niet." DAT moet er staan. Anders klopt het niet, is het onvolledig.
Nyaleti schreef:Ik ben nieuwsgierig naar wat jouw zoon er van vindt? Hoe oud is hij?
Nu krijgen kinderen uit de omgeving het ook goed mee lijkt me, maar kan me voorstellen dat een puber al snel denkt "dikke doei ik ga niet om fietsen"
Ik vind het sowieso al heel knap dat (jonge) kinderen in het donker door het bos fietsen.Ook toen nog zonder wolf.
rien10 schreef:In 1800 was NL ook te klein. Wolven passen niet in Nederland. Ja, in de ijstijd misschien. Niet in de moderne tijd.
Benzz schreef:Ook dat plaatje klopt niet, want Emmeloord en Marknesse liggen niet in Limburg. Informatievoorziening vanuit geen wolf begint wel een beetje een zooitje te worden.