Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paljaslaura schreef:Mijn lieve merrie zou voor de verkoop naar mijn instructeur gaan, heeft op transport van DK naar NL zich geblesseerd en is nu zo goed als afgeschreven voor de sport. Gelukkig iemand kunnen vinden die er wel mee wil fokken en er niet mee hoeft te rijden. Maar dan zie je maar weer hoe knullig het kan gaan...
oji schreef:Hippo was vroeger AMEV toch? Hippo heb ik geen ervaringen mee maar heb wel hele slechte verhalen gehoord over in de tijd dat ze nog onder AMEV vielen. Is wel al zo’n 20 jaar geleden dus kan veel veranderd zijn maar ik ben zeer tevreden over EFO ga daar ook niet weg.
Phonix schreef:Ik zit bij hippo. Neem aan dat er verschil in zit welke bedrag en welke ziekteverzekering ze hebben.
Soms is het ook dat de klant zelf niet duidelijk is.
Babootje schreef:Wel (klinisch) laten keuren. Om er zeker van te zijn dat ze goed loopt. (Soms heeft men niet heel goed in de gaten dat een paard niet helemaal goed loopt; een veearts kan dat beter beoordelen) 10 jaar en nooit iets gemankeerd zou de uitzondering op de regel zijn. Zijn er ooit foto's gemaakt van de gebroken schoft?