Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lukasje schreef:Prachtig paard Balou!! Verl geluk en plezier met hem! Zo te horen ook fijne verkoopplek. Indien niet particulier, mag ik vragen waar je hem gevonden hebt?
Jet schreef:Balou, gefeliciteerd! Had ik nou toch zomaar in mijn hoofd dat het een Fries zou zijn... Maar wat een prachtig paard!
En Plop en KH, nog even spannend voor jullie!
Babootje schreef:Balou_k schreef:En vergis je niet, ook bij haar vorige paard begon ze met een flinke spaarpot. Maar met een dier dat in 2 jaar verschillende keren in de kliniek staat en waarvoor soms tweemaal per maand de dierenarts op de stoep komt is zo’n spaarpot helaas snel leeg. Soms is het leven even niet zo leuk en dat kan flinke klappen geven.
Ja soms kun je ontzettend pech hebben. Daarom verzeker ik ook altijd, zeker bij een nieuwe aankoop waar je nog niets van weet.
MarjanB schreef:Ik heb ook nooit iets verzekerd en ja heb wel veel pech gehad maar was wel baas over eigen beslissingen. Maar goed ik heb nooit hele dure paarden en ik sta er wellicht wat nuchter in qua hoe ver ik ga qua opereren dan andere mensen.