Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:Ze is bij thuis keuring opgenomen in het stamboom en had daar helaas maar 60 pnt dus die moeten eerst omhoog
Daarom komt de inspecteur eens kijken wat hij van haar vind en of we een kans hebben dat op te waarderen.
We gaan sowieso voor het sport predicaat
fokfanaat schreef:Seven schreef:Ze is bij thuis keuring opgenomen in het stamboom en had daar helaas maar 60 pnt dus die moeten eerst omhoog
Daarom komt de inspecteur eens kijken wat hij van haar vind en of we een kans hebben dat op te waarderen.
Je kan bij het Kwpn het scoreformulier opvragen, kun je zien waar het hem inzit.
Nynke1 schreef:Gaat vast helemaal goed komen Seven, vind echt dat je een leuk dier hebt gekocht! Ik ben vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest voor de 2e tussentijdse controle, heb nu ook nog scoliose er bij dankzij nalatigheid van het ziekenhuis. Zit er best mee, moest het even kwijt.
Seven schreef:Ik had het kwpn al gebeld maar die willen deze gegeven niet zo af geven dat moet de vorige eigenaar doen dus die heb ik ook even gevraagdBen wel benieuwd waar het aan ligt inderdaad
Seven schreef:Had met het kwpn al eens gebeld voor de uphill of er een inspecteur kan kijken naar dr en kreeg nu net tel terug met de gegevens van een inspecteur die hier om de hoek woont eens kijken of die wil komen kijken en zowel bloem als up wil beoordelen
Edit: hij komt binnenkort even kijken ben benieuwd
Seven schreef:Ze is bij thuis keuring opgenomen in het stamboom en had daar helaas maar 60 pnt dus die moeten eerst omhoog
Marus schreef:@melanieL: Dus je was er wel weg van??Bedankt voor de tip! Ik ga eerst hier in friesland ff buurten voordat ik ver weg ga voor een fries