Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Arabesk schreef:Ik vind het enig om gekke dingen tegen de paarden te zeggen en dan op een heel lief toontje 'he stinkpaarden, hebben jullie weer lekker gekakt, ja baasje heeft toch niks beter te doen, het wordt tijd dat jullie eens de worst ingaan'
dat soort dingen
en dan kijken ze je aan 'ja ja aandacht ja baasje lief!'
Arabesk schreef:Ik vind het enig om gekke dingen tegen de paarden te zeggen en dan op een heel lief toontje 'he stinkpaarden, hebben jullie weer lekker gekakt, ja baasje heeft toch niks beter te doen, het wordt tijd dat jullie eens de worst ingaan'
dat soort dingen
dat soort dingen
Of zouden ze niks doorvertellen
die kent ook wat geheimpjes van me hahaha
, en dat ie het wel lekker vind als ik hem poets op zn favo plekjeWolinLotte schreef:Ik heb me weer blauw gelachen om Wolin.
Ik had Wo al twee dagen opgestrooid omdat ik weinig tijd had ivm nieuwe afdeling en ik wilde haar vandaag echt even goed uitmesten. En de box tegenover haar is leeg op het moment, dus hup ... Wo in de grote oversteek. Beetje restbiksjes gesnoept, ik had een klein plukje kuil neergegooid zodat ze wat kan knabbelen.. En ik dus mesten en de kruiwagen wegbrengen. Kom ik wat later terug en ik ga de stal opstrooien en gooi wat extra kuilhooi in de box. Vanaf het moment dat ze me zag aankomen was ze een soort van aan het ouwehoeren, dat lage gebrom, dan weer een toontje hoger en weer wat lager... Dus ik terugkletsen "Ohjah joh, goh nou.. " "Nou zeg.. echt waar? Dat is me toch ook wat"
(Mijn buurvrouw die haar paard aan het poetsen was snapte er de ballen van, die dacht dat ik een oortje in had en dat ik aan het telefoneren was. "Ik vond het al zo'n vaag gesprek"
), Wo bleef maar terug 'kletsen', het kwam erop neer dat ze het niet zo tof vond in die box geloof ik. Want toen ze het zat was trapte ze zo met haar voorbeen de deur los en mepte ze er een paar planken uit richting de buurvrouw, en als ik riep dat ze moest stoppen deed ze het nog een keer, het liefst twee keer zo hard
. Draaaaaaak
!!
Ben nog even met mevrouw naar buiten geweest, was leuk.