Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Caye

Re: Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 00:13

tja sas.. het zit me niet mee idd..

liefs kus

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 08:39

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 02-05-22 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 09:41

Weten jullie al iets meer?

Ach gut

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 10:00

ja ben ook benieuwd ????

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 10:04

Ik ben ook erg benieuwd.

@t Zwarteroosje: Ik denk niet dat de meeste agenten zoiets zouden geloven. Dan moet je al een agent hebben die zich daar zelf mee bezig houd, maar of dat genoeg bewijs voor een eventuele rechtzaak zou zijn? Ligt dan denk ik net aan de persoon die je voor je hebt staan ..

Succes verder er mee

Linda01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 10:19

Gelukkig maar dat het geen mensenbloed is zeg.. (niet dat dierenbloed niet erg is, maar dan is er in iedergeval niet iemand vermoord of wat dan ook daar).. Maar de personen die het gedaan hebben moeten wel heel erg ziek zijn zeg.. wie gaat er nou bloed bewaren en vervolgens met zijn handen in een stal uitsmeren? gatverdamme..Moet haast wel een wraakactie of een dreigement ofzo zijn.. Ik hoop dat jullie ondertussen al wat meer weten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 10:20

Je hebt nu wel een reading gehad en over de paarden info, maar is er gedetaileerde beschrijving over de daders? Namen, kleding, wat ze tegen elkaar zeiden??

Als je hier een duidelijk verhaal over kan geven, is het heus niet gek als je bij de politie zegt dat je er readings over hebt laten doen. Als het info is die bruikbaar is, kunnen ze er iets mee doen, loopt het spoor dood, gaat je zaak in de kast. Krijgen ze een verdachte binnen, kan een goed verhoor veel extra info op leveren. Dan is het aan de rechter of hij van hocuspocus wil weten, maar als de verdachte bekend is de zaak rond.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:30

Maar goed, jullie hebben dus wel een idee wie het geweest kan zijn? Ik snap dat je niet veel details kan geven, maar gaan jullie diegene er op aanspreken, of wat gaan jullie verder doen? Ik snap het best hoor, als je niet zoveel details kan geven, we zitten hier natuurlijk wel op internet en iedereen kan meelezen.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 13:49

Ik geloof er zelf ook wel in in die readings, maar vraag me inderdaad af wat de TR er mee zou doen zeg maar, bij een onderzoek

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 14:02

Een boel pagina's geleden was er toch sprake van "de geest van een overleden boer"? Maar dat is nu helemaal van de baan? Nu gaat 't dus over readings?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 14:30

luxket ik vermoed dat het voor ts vooral belangrijk is dat zíj weet wie wat gedaan heeft en waarom Lachen

chevax; het is niet de geest van de overleden boer. Lachen Daar zijn ze een aantal pagina's op terug op terug gekomen geloof ik.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 16:07

chevax schreef:
Een boel pagina's geleden was er toch sprake van "de geest van een overleden boer"? Maar dat is nu helemaal van de baan? Nu gaat 't dus over readings?

misschien moet je het allemaal eens goed lezen, vooral de post van de TS zelf en van teuntje111

er zijn een aantal (3 dacht ik) readings gedaan bij paarden daar op stal om meer te weten te komen.

Als je zelf logisch denkt is het feit dat een overleden persoon zulke fysieke dingen heeft gedaan natuurlijk onzin.

Wel hebben een aantal mensen op stal de verschijning van de boer gezien, maar dat is gewoon buiten deze gebeurtenis om en heeft er weinig mee te maken.

De TS weet waarschijnlijk inderdaad meer dan dat ze hier laat weten, dat is haar goed recht ook om dit voor zich te houden. Aangezien er hier op bokt van een kleine opmerking een giga sensatie verhaal wordt gemaakt met speculaties die gewoon als een tang op een varken slaan.

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 16:14

Ik volg dit topic al een tijdje, ik vind het wel een eng verhaal...

Ik hoop dat dit kan worden opgelost!
Veel sterkte!

(ik woon zelf ook in nieuwkoop, maar dan in de meije, dus dat is hoop ik een eind weg!)

Chris_Fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 16:34

Zoo.. wat lijkt me dit eng zeg.
Ik hoop dat het iniedergeval hierbij blijft en dat ze jullie voor de rest met rust laten..!!

sterkte ermee

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 16:41

ik krijg het helemaal koud, en heb de rillingen over mijn lijf!! ik hoop dat het goed komt, en dat het niks is! veel sterkte.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 16:42

Nu waarschijnlijk blijkt dat het een treiterspelletje is naar een jongen die bij jullie werkt vind ik het niet zo heel eng meer eigenlijk. Heb het eerlijk gezegd alleen maar bizar gevonden de hele tijd maar eng kan ik dat niet noemen. Gewoon misselijk dat je dit soort dingen nodig hebt om mensen de pesten.....

Ik kan me wel voorstellen dat je heel erg boos zou zijn omdat ze aan je paarden zijn gekomen!

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 16:43

even stipje

QTdarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 17:01

Ik begrijp waarom dit topic is geopend; om te waarschuwen dat er weer een gek aan de slag zou kunnen zijn!
Gelukkig lijkt het erop dat er niets met de paarden is.

Ik hoop voor je dat het een flauwe grap is en dat je er toch nog (ook voor je eigen gemoedsrust) achter kunt komen wie het is geweest.

En uhh.... toch wel apart dat die readings zo gedetailleerd zijn en ook nog een overeenkomen!!
Zet je toch wel aan het denken!

JameTjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 17:04

[b]Wat Onwijs erg!, ik wens je onwijs super veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt!
echt heeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte! xxx-JameTjuh

smile_dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 17:15

Jeetje zeg, wat een verhaal! Echt vervelend dat je dit moet overkomen. Echt niet te begrijpen wat mensen ertoe kan brengen om dit te doen. Dit soort dingen horen gewoon echt niet!!

Veel sterkte en hopelijk komt alles goed.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 17:28

gelukkig dat je nu weet dat het oud bloed is,
en dat je al meer weet door de readings ed.
als het idd gaat over die jongen die de stagaires aan het treiteren was dan is het echt te gek voor woorden!
als het goed is weet ik zelf wie een van die stagaires is (weet niet zeker) en die rijd ook bij ons op manege,
(ik woon ook in nieuwkoop)
maar iig, ik wens jullie nog veel sterkte en hoop dat het niet meer gebeurd en dat de daders gepakt worden!

Six

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 17:33

jeetje, wat vreselijk!
ik kan het me bijna niet voorstellen.
Ah jeetje, hou ons op de hoogte!

Noesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:57

Hoop dat je nu, met behulp van de readings, ook de daders zelf misschien op het spoor zou kunnen komen..

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:20

Fijn dat er wat uit de readings is gekomen, hoop dat de dader nu gevonden kan worden, want voor zoiets misselijks hoor je wel gestrafd te worden!

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:29

Hebben jullie nog wat meer gevonden?