Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hyppolyte schreef:oh ja, en wie gebruikt er een zomerdeken en waarom?? een bekende van me heeft er ooit een gekocht en die heeft er echt geen ene moer aan gehad, want ja dat paard staat gewoon zonder deken op het land, hij is ook niet waterdicht ofzo, dus ik zie het nut er niet van in.
Dinger schreef:Heeft er iemand ervaring met de sjabrakjes? Zijn ze geschikt voor een dressuurzadel? En groot genoeg voor een paard? Ik ben altjd bang dat het gaat knellen op de schoft.
Ga zo maar richting de Lidl.. maar alle reacties zijn nog welkom!
casperrr schreef:ik lees reacties van mensen dat ze de bandages zo geweldig vinden....
Nou ik heb ze bekeken en vond het maar vreemd spul en vond het absoluut géén fijne bandages!heb ze lekker laten liggen ook!
Citaat:Bij Exeem??
En je bent wel een beetje off-topic.. met je rare reactie,,
Sita_ schreef:Dinger schreef:
Sjabrakjes zijn deze keer voor dressuur, heb ze in mijn handen gehad en ze zijn gewoon 4kant..
En mijn stalgenootje rijd al 2 jaar met sjabrakjes van de Lidl, met dat burberry randje, perfect spul.. Helemaal niks op aan te merken.
Dinger schreef:Thanx! Ik ga zo maar es richting Lidl.. en nu maar hopen dat niet heel Zwolle me voor is geweest.
daantjuhhh schreef:Ik ben ook tranportbeschermers en bandages rijker!
Ben om half 11 naar de winkel gegaan, van alles lag er nog wel wat behalve de hangbakken, (die wilde ik ook erg graag)
susi schreef:Heeft de liddl weer paarden spullen ?
susi schreef:Heeft de liddl weer paarden spullen ?