Liesbeth55 schreef:Ik sta met mijn paard (Angel) op dezelfde stal (Heeze) als mijn voorgangster. Het verhaal over de kruiwagens is ook bij ons van toepassing geloof ik, er is een ware ravage achter gelaten. Bij mij zijn twee zadels gestolen, een australian western stock saddle (handmade), met een zwart bontje, een schapenvachtje en alles wat er verder bij een zadel hoort, en een wintec australian veelzijdigheidszadel met toebehoren behalve de singel. Het is heel akelig, vooral omdat het westernzadel speciaal voor mijn handicap aangeschaft is. Ik heb een slecht been, en dat zadel was voor mij gewoon perfect. Maar ook voor de staleigenaren is het echt vervelend, omdat er zoveel kapot is gemaakt om bij de zadels te komen. Bijna alle zadels zijn gestolen, op een enkeling na. Heel jammer, en ik hoop oprecht dat ze degene vinden die dit heeft gedaan.........
Het gaat me niet alleen om de zadels, maar ook om het gevoel dat iemand vindt dat hij het recht heeft om andersmans spullen te vernielen om er vervolgens met weer andermans spullen vandoor te gaan, terwijl andere mensen zo sparen voor die spullen, en er zo zorgvuldig mee omgaan. Ik kan dat maar niet begrijpen, hoe hard ik er ook over nadenk.......
Ben het er ook helemaal mee eens!