Kleintje en moeders doen het goed. Aurora is echt de perfecte moeder, zo liefdevol, bezorgd en voorzichtig. Echt prachtig om te zien, ze is gek op haar meisje en heeft voor niets anders meer oog.
Helaas wel nog pijn, trapt veel naar haar buik, dus nog even goed in de gaten houden. Is volgens de DA nu geen reden tot zorgen maar moet niet te lang duren.
Kleintje is ronduit perfect

Ze is valk of dunskin, heeft net zoals Aurora flinke frosting en ook een aalstreep. Echt een mini Aurora.
Het vertrouwen van Aurora tijdens de bevalling had ik ook nog niet verwacht. Zo bijzonder, zo mooi hoe open, kwetsbaar en onzeker ze me steeds meer gaat vertrouwen. Ze leek perfect te begrijpen wat ik deed en dat ik haar hielp. En liet alles toe.
Voorlopig draagt de kleine de naam Rory.
Vernoemd naar Aurora, en de lange reis van overleven naar leven die ze samen hebben gemaakt. De naam past bij hun beide, net zoals deze reis voor hun beide is geweest.
Geen van beide hadden de winter in Spanje en dan de geboorte overleefd zoals Aurora erbij stond. Meerdere keren was hun verhaal meer dan spannend.
Allebei hebben ze een nieuw leven, Rory vrij letterlijk. Dit is hun reis...
Aurora betekend ochtendgloren, zonsopgang, nieuw begin, nieuwe dag die doorbreekt.
Genoeg geklets, tijd voor fotos. Heul veel fotos