Josien_ schreef:Zaterdag een road trip door het land en hopelijk meerdere pony's bezichtigen.
Duimen jullie mee dat ze niet weer verkocht zijn voordat ik kan komen kijken?
Leuk!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSCWx schreef:Josien_ schreef:Zaterdag een road trip door het land en hopelijk meerdere pony's bezichtigen.
Duimen jullie mee dat ze niet weer verkocht zijn voordat ik kan komen kijken?
Leuk, zoeken wij hetzelfde? Misschien kan ik mee
Grapje, veel plezier en succes!
Fly_high schreef:Ik ga vannacht niet kunnen slapen van de spanning haha
Ben vandaag nog ff op stal geweest, heel wat knuffels uitgedeeld uiteraarden wat mis ik het enorm, niet normaal.
xsensibel schreef:Ik had 2 weken terug een 3 jarige pre hengst van 175 mee op transport naar NL vanaf Spanje. Het kan dus zeker wel![]()
Ik heb in mijn zoektocht naar een paard maar 2 paarden gekeken. Achteraf denk ik had nou verder gekeken… 1,5 jaar later was ik er klaar mee en heb ik haar te koop gezet. Kon het niet en ze staat vervolgens nog steeds hier op stal en is inmiddels mn beste vriendinnetje. Ik denk zo maar dat er voor iedereen écht wel een paard rondloopt wat bij hem/haar past. Soms is die klik er gewoon en soms moet het nog groeien…
Vorig jaar heb ik een veulen van 7 maanden gekocht. Kwam zo op mn pad.. Met de bedoeling dat hij weer weg ging. Na een koliek operatie en de volledige revalidatie eromheen snappen jullie natuurlijk ook wel dat ik die niet meer weg kan doen![]()
Ik vind het geweldig om ieder zn avonturen te volgen!
En fly_high. Enorm veel succes morgen!
Charmaine schreef:Even in je profiel gespiekt wie je dan bent. Aha, dat was het dus! Ik heb in mijn zoektocht toen nog op jouw merrie gereageerd, dat ik wilde komen bezichtigen. Nooit meer reactie gekregen....Begrijp nu waarom niet
Fly_high schreef:Hij is goedgekeurd!we zijn onderweg naar huis.
De keuring is trouwens veel meer uitgebreid geweest dan wat ik gewend ben. En stuk duurderMaar goed dan durf ik tenminste te vertrouwen dat ik met een gezond paard thuis kom