Neon schreef:Zeg... in het vervolg eerst even iedereen een pb doen hè... we waren hier met zijn allen onze Joy kwijt...
Hier, voor het trauma wat herhalingsfoto’s;

Ik blijf zo verliefd op deze foto 
Zal morgen eens een borstel mee naar de weide nemen en hem wat toonbaar maken. Misschien wil hij dan wel poseren. 
Zo’n borstel om losse haren te verwijderen doet niks aan het huidvet toch?
Ondanks milde ziekte (paracetamol for the win!) toch beide paarden kunnen trainen. Mijn moeder was helemaal verbaasd over hoe goed Sam uit zag (het senior voer doet hem goed.) en hoe mooi hij liep (de muscle boost ook, ik heb echt voor het eerst het gevoel dat ik goed zit kwa voer nu. Heb hun supplementen zelfs afgebouwd.) dus hopelijk toont dat ook op de foto’s.
(ze heeft hem al een tijdje niet meer zien lopen.)
Ze vond Rêve een veel lievere oogopslag hebben (moeder worden doet wat met een paard
) en zei op een gegeven moment ‘zij danst echt!’
Sam en Rêve zijn puur kwa basis kwaliteit niet te vergelijken. Als Sam Rêve haar lijf had en zijn karakter kon ie perfect nationaal mee.. Ik voel dan altijd meteen de nood om Sam te verdedigen... Rêve heeft zoveel kracht en souplesse van zichzelf. Ze moet alleen leren doseren, Sam moet voor alles werken en dóet dat ook met alles wat hij heeft. 
Niks ten nadele van Rêve want als ik één keer de reactie krijg die ik wil en beloon dan snapt ze het en doet ze het, maar haar lijf werkt gewoon veel meer mee. En ze is ondanks de ‘vreemde combinatie’ echt een enorme vooruitgang op haar moeder... Pretty had kracht en ruime gangen maar weinig souplesse en vrij vlak... om nog maar te zwijgen over werkwilligheid maar Rêve heb ik ook zelf kunnen opleiden. Dat verschil voel ik ook tov Sam... ondanks dat Sam ook amper door gereden was toen hij kwam.
En als hij evolueert zoals hij toonde hier dan is Joy kwalitatief beter dan Rêve.