Veraaaaah schreef:Er staat nu een leuke bij stal Sans Souci, kijken waard of niet?
Nee.... bovendien is ie boven je budget ....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Veraaaaah schreef:Het gaat om Justin. Maar na alle reacties over deze stal ben ik bang dat het hem niet gaat worden.
Goed naar filmpje kijken als het wat was geweest waren mamabird en ik al onderweg![]()
Stal zelf lijkt me wel nette stal
Er is een paard wat ik gaaf vind 12500€ kost ie en die moet zakken
tita schreef:Estell was het een bonte
Koop Doortje nou maar die past mooi bij jullie in het tuig en kan jij nog rondje tuffen
Dilan93 schreef:Ik zag via MP ook een volbloedruin van 2009 staan. Zag er leuk uit, geen gekke prijs ook, maar staat er al best een poos op.
Terwijl de meeste recreatiepaarden zo weg zijn momenteel
tita schreef:Veraaaaah schreef:Het gaat om Justin. Maar na alle reacties over deze stal ben ik bang dat het hem niet gaat worden.
Goed naar filmpje kijken als het wat was geweest waren mamabird en ik al onderweg![]()
Stal zelf lijkt me wel nette stal
Er is een paard wat ik gaaf vind 12500€ kost ie en die moet zakken
dynara schreef:Ik ben ook even een stille meelezer![]()
Ik zoek dan wel al geen paard, maar ik ben de eigenaar van de vos merrie van 2004. Deze merrie staat er ook al een tijd op, maar echt werkelijk niemand komt kijken. Dus als ze langer erop staat gaan mensen dat inderdaad verdacht vinden terwijl de merrie zo braaf is.
Of mensen denken bij een minder bedrag dat ze automatisch minder waard zijn wat ik erg jammer vind.
dynara schreef:Ik ben ook even een stille meelezer![]()
Ik zoek dan wel al geen paard, maar ik ben de eigenaar van de vos merrie van 2004. Deze merrie staat er ook al een tijd op, maar echt werkelijk niemand komt kijken. Dus als ze langer erop staat gaan mensen dat inderdaad verdacht vinden terwijl de merrie zo braaf is.
Of mensen denken bij een minder bedrag dat ze automatisch minder waard zijn wat ik erg jammer vind.
upendo schreef:Dynara, voor mij heeft het alles te maken met haar geboortejaar.
Ik zoek ze tussen de 4 en 8/9.
Als het ouder wordt moeten ze meer gepresteerd hebben.
tita schreef:dynara schreef:Ik ben ook even een stille meelezer![]()
Om welk paard gaat het?