Oh, wat naar Silly. Hopelijk krijgt de tandarts hem snel weer goed.
Silly1972
Geplaatst: 07-03-20 11:14
Dank jullie voor de berichtjes. Mocht iemand dit weekend gaan, willen jullie dan even bij hem kijken en eventueel een foto maken om te zien hoe hij er nu uitziet. Alleen als het kan hoor, puur voor mijn gemoedsrust
Silly1972
Geplaatst: 11-03-20 22:51
Alles heeft vandaag lekker een nieuw pak stro gehad.
Cas gaat nog steeds niet helemaal goed, maar wordt gelukkig niet nog magerder. Tandarts komt volgende week.
Alles was lekker druk. Denk door het mesten.
Auryn stond als een vande weinige rustig te eten. Maar ik ben wel blij dat ik geen palomino heb hoor hahha.
Ik ga komend weekend, heb een nachtje B&B gereserveerd op een boerderij vlakbij waar ik al een paar keer geweest ben.
Binau
Geplaatst: 11-03-20 23:11
Ik wil haar zooo graag wassen, haha! Hopelijk spoelt er een hoop af dmv een lentebuitje als ze straks op de wei staan. Dat zij staat te eten terwijl de rest plezier heeft is ook typisch Auryn...
Wat is Cas toch enorm Hij lijkt inderdaad niet verder te hebben ingeleverd. Hopelijk heeft hij snel weer een dental smile die bij zijn imago past
Misschien kom ik je wel tegen Twinkelbel, ik ga zondag ook.
Nou ik vorige week 2x geweest....zo ga je weken niet en toen afgelopen vrijdag ben ik in de ochtend geweest. Geen foto's gemaakt wel overal even langs gelopen. Ik zag Cas idd wat worstelen met zijn hooi maar tevens pittig genoeg om een andere plek op te eisen...tjonge wat kunnen die hengsten elkaar hard aanpakken he? Hij pakte een andere hengst zo met zijn gebitje vol boven op de nek..auwww… Ik heb uitvoerig klitten zitten verwijderen bij ibbeltje, tube antiklit mee en maar gewoon begonnen. Ze genoot zo van de aandacht dat ik me ter plekke heel erg schuldig voelde dat het bijna 2 maanden geleden was. Toen kwam ik thuis...mijn dochter pissig...die wilde natuurlijk ook mee dus zondag middag een 2e bezoek gebracht. Ik moet echt zeggen dat altijd als ik er ben er zeer royaal hooi ligt en de groepen heel lekker rustig erbij staan. Heb me voorgenomen vaker te gaan en het echt beter te plannen...volgend jaar haal ik haar op, wil zo graag dat ze me dan wel kent
Silly1972
Geplaatst: 12-03-20 12:01
Ik kom er al 2,5 jaar en nog nooit heeft er nauwelijks tot geen hooi gelegen. Ze worden echt goed verzorgt.. Ik probeer meestal wel eens in de paar weken te gaan.
Ik ben net ook even geweest. Morgenochtend nog eens, dan maak ik even een rondje foto's. Zit nu lekker in een B&B vlakbij. Zo een leuk plekje. Aanrader voor mensen die van verder weg komen. Www.boerhoes.nl
Wij zijn ook gebeld dat onze Odessa mok heeft en met 2 dikke benen stond, ga kijken of ik maandag even langs kan. Op dit moment drama met Corona en allemaal ziekte in de zorg, dus draaien echt lange dagen en veel dagen.