Monique1963 schreef:Dat vieze uithalen is nu 4x in totaal gebeurd. Vandaag dus, die keer met mijn vriend en ervoor twee keer op longeren. De eerste keer dacht ik nog: speels. De tweede keer wist ik nou eigenlijk niet wat ik ermee moest. De derde keer was met mijn vriend (zoals beschreven in mijn log van die dag in dit topic), toen ging alles fout en was ik niet bij haar en had ik haar achteraf moeten pakken.
En hoe ging het vandaag met dat uithalen. Nou dat is moeilijk te beschrijven omdat het in een splitsecond gebeurt. Ze moest dus van hand veranderen met longeren. Ik blokte haar, wat een heftige soort steigerdraai opleverde, ze stond toen al dichtbij, draaide en wilde ervandoor rennen dus ik houd vast en dan is haar achterhand ineens heel dichtbij toen ze ging knetteren. Ik weet niet eens meer wat ik gezegd heb, ik geloof wel dat ik gevloekt heb. En ik heb het voorwaarts opgelost en haar toch door laten gaan op een cirkel laten draven om het goed af te sluiten.
Ok. En jij longeert zonder zweepje toch....meen ik mij te herinneren? Ik had persoonlijk dan al een tikje gegeven zodra hij te dicht in mijn buurt komt, voor wat voor reden dan ook. Met longeren uithalen is eigenlijk nooit een speels grapje, vooral niet als de achterhand daarbij naar binnen draait.
Ik lees in jouw verhaal dat ze het gericht uithalen nog steeds doet omdat het haar eigenlijk niet duidelijk is dat ze dat niet mag doen. Heb je een plan voor jezelf hoe je het zou willen aanpakken voor een volgende keer? Zodat ze je niet overvalt? Ik zou niet graag een update willen lezen vanuit het ziekenhuis