Het moment dat ik mij wil gaan aanmelden komt steeds dichterbij. Ik heb inmiddels contact gehad met mijn intructrice en zij blijkt groot fan te zijn van Rien. Nu had ik al zo'n donkerbruin vermoeden, maar de bevestiging is voor mij wel een extra stimulans. Dit mede om een goede samenvoeging te kunnen bewerkstelligen met de combinatie van haar lessen en de online training. En natuurlijk zit hier in dit topic ook nog de nodige kennis als ik er even niet uitkom en mijn les (vanwege mijn onregelmatig werken) nog even op zich laat wachten.
Echter heb ik nog een paar vragen waar mss één van jullie mij antwoord op zou kunnen geven.
Als ik mij aanmeld kan ik de training volgen op tablet, pc, mobieltje, maar kan dat maar op 1 apparaat? Of kan ik en op mijn tablet, en op mijn pc, en op mijn mobiel de online training bekijken?
Ik las ook ergens iets over een kortingscode? Zo ja, waar verkrijg ik die?
, onderweg bijna 3 x onderuit gegaan en maar ergens in het gras gaan zitten (was hartje zomer dus niet zo'n heel raar gezicht).
Echt veel te weinig tijd gehad. 
17december was zo'n beetje laatste keer te paard.
En als het niet goed gaat, kan je altijd weer een stapje terug doen.
. En toch is Heps echt zo leuk!!! Geniaal klein brutal nest, moet van de week even de buitenbak in, volgende week wil ik haar starten en uche, vorige keer had ik een skippybal in de buitenbak (had toen echt al wel eens daar gereden, maar het blijft een blij ei) vinden andere ruiters op wedstrijd niet leuk en ik ook niet. Hoop puntje te rijden, dan kan Heps weer luiwammessen met de bijrijders en ik tevreden instorten