Er zijn er meer die het niet begrijpen dan wel begrijpen, maar vandaag was mijn vriendin er en het was zeker 1.5 -2 jaar terug dat ze hem zag en die zei het ook....Het is nog echt een pup.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) ja en dan? Mag meneer rustig uitgroeien, mag ik zelf bepalen wat ik wanneer van hem verwacht, dankjewel
Maar wel op ons tempo 

Is dat niet eng..zo over een viaduct zo hoog? Krijg er altijd wat de kriebels van als k dat zie

(meneer stond met centenbakkie en zn pielie eruit te relaxen, dus aan hem ligt t niet
). Been er weer half over gehad en soort van leunend op em gelegen 

YamaSaki schreef:@Yvonne wat een knapperd! En zo groot al![]()
Leuk dat ie t zo goed oppaktIs dat niet eng..zo over een viaduct zo hoog? Krijg er altijd wat de kriebels van als k dat zie
suikermeisje schreef:Leuk paard zeg! Geef zo'n grote wel de tijd hoor.. Ze hebben veel meer tijd nodig dan een wat kleiner paardje en mankeren naar mijn idee sneller iets.
Dawson123 schreef:Yvonnez, wat lijken die van ons toch op elkaar niet normaal hahahaha

Hij vond de galop namelijk nogal moeilijk dus ben super blij met deze vordering. Voorderest dankzij een les weer een echte vertrouwensboost gekregen en hij lijkt zich nu alleen maar beter te gedragen
Dus kan niet trotser zijn

, in het bos achter een ander paard aan, je zeg hem na 2 passen denken van is dit de bedoeling
, 3 x een kort galopje en bij de 3 x aanspringen dacht ie he dit is de bedoeling
. Daarna kwamen we nog een tweespan tegen die ie ook maar 1 x eerder heeft gezien en erg spannend vond, ze voorbij laten gaan en er achter aan gedraafd om te leren dat het niet eng is, mnr zat er op een gegeven moment gewoon bijna met zijn neus in haha.