Daan moest dit weekend nog figureren. En ik mocht ook mee doen! Wauw wat een ervaring. De set, de crew, al die techniek, organisatie. Super! En als je dan ook nog als figurant naast de hoofdrolspelers loopt, dan kan je nacht niet meer stuk. Ja, nacht. Zooo wat een lange nacht was dat. om 17:00 daar. En om 06:00 waren we weer thuis.

Gisteren met een slaperig hoofd hooi gehaald. Dat moeten we nog uit de trailer halen. Als ie vanavond leeg is, dan neem ik hem morgen mee naar Daan's werk. Daar mag hij even in de hal staan, zodat hij goed kan drogen en ik hem kan verven!
Omdat hij hier buiten staat moet ie een nieuwe beschermlaag. Het hout is nog goed, dus om dat zo te houden moet ie een likje verf.
Maar welke kleur zal ik doen? Zal ik gewoon lekker gek doen? Want dat past wel bij mij. Of zal ik het neutraal houden?
Ik neig naar lekker gek, zoals ik ben. Maar ik weet nog niet wat. Mmmmm.... zoveel kleurtjes en ik moet het dan proberen in te beelden op de trailer. Ik denk dat ik maar even ga fotoshoppen.