Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
harbourlight schreef:Let wel op dat het vooral ook voor jezelf leuk houdt. Als je zin hebt om drie keer per week te vloggen gewoon lekker doen, als je eens drie weken geen tijd hebt: geen enkel probleem.
Ga je voor een vaste dag/tijd dan loop je het risico dat het op den duur een soort moeten gaat worden en dat zou ten koste kunnen gaan van de spontaniteit wat juist zo heerlijk aanwezig is in je vlogs.
Doe gewoon waar jij je lekker bij voelt en heel veel succes in Rotterdam!

harbourlight schreef:Let wel op dat het vooral ook voor jezelf leuk houdt. Als je zin hebt om drie keer per week te vloggen gewoon lekker doen, als je eens drie weken geen tijd hebt: geen enkel probleem.
Ga je voor een vaste dag/tijd dan loop je het risico dat het op den duur een soort moeten gaat worden en dat zou ten koste kunnen gaan van de spontaniteit wat juist zo heerlijk aanwezig is in je vlogs.
Doe gewoon waar jij je lekker bij voelt en heel veel succes in Rotterdam!
Ik heb bij youtubers met een uploadschema vaak het idee dat ze er op sommige dagen helemaal geen zin in hebben. Dat is helemaal geen probleem, maar maakt de video wel een stuk minder leuk om naar te kijken. Ik wacht persoonlijk liever twee weken op een video waarin jij enthousiast bent en ook laat zien dat je het vloggen leuk vindt, dan dat er wekelijks een video online moet komen waardoor je helemaal gestrest bent omdat je er eigenlijk helemaal geen tijd of zin in hebt. Dan is opeens vier video's in een week omdat je in een goede bui was toch veel leuker?
. Hoe meer vlogs hoe beter maar dat is vooral omdat ik het zo leuk vind hoe je het doet en hoeveel je laat zien. Maar zoals de rest zegt, moet het inderdaad voor jou ook leuk blijven en moet je je nog wel voldoende kunnen focussen op je paarden zonder dat je je 'verplicht voelt' om te gaan vloggen!
Instant wagenziek, ik moet dan echt even een paar minuten stoppen met kijken
Heel grappig om in je vlog dat stukje over de graffiti Berenkuil te zien, daar woont mijn huis zo'n 500m vanaf. Ook even gegoogled waar je trainster dan precies is, maar dat is nog wel mooi bereikbaar denk ik.