[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-16 17:37

Wat ontzettend leuk en fijn om te horen hoe jullie hierover denken, dat vind ik nou echt fijn, zo meteen de meningen van mijn kijkers horen hierover zodat dit mij helpt een zo goed mogelijke beslissing te maken. Dank hiervoor! :*

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 17:38

Ik mag niet voor een ander of voor jou denken, voor mezelf vind ik het best leuk hoe paardenpraattv het doet, 2x in de week, maar dat zijn dan ook 2 vloggers.

Ik zou in jouw geval eerst eens kijken of 1x per week haalbaar is, maar dat niet op een vast tijdstip doen.
Misschien vind je er dan zelf ook meer routine in (informatief, achter de schermen, q&a) of kan je voor jezelf alvast een archiefje maken.
Stel je maakt per toeval in 1 week drie filmpjes, dan kan je die natuurlijk ook in drie weken tijd laten zien.

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 17:43

harbourlight schreef:
Let wel op dat het vooral ook voor jezelf leuk houdt. Als je zin hebt om drie keer per week te vloggen gewoon lekker doen, als je eens drie weken geen tijd hebt: geen enkel probleem.
Ga je voor een vaste dag/tijd dan loop je het risico dat het op den duur een soort moeten gaat worden en dat zou ten koste kunnen gaan van de spontaniteit wat juist zo heerlijk aanwezig is in je vlogs.
Doe gewoon waar jij je lekker bij voelt en heel veel succes in Rotterdam!

Helemaal mee eens! _/-\o_ :j

lindamusters

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 18:08

Ik zou als je ervoor kiest, kun het upload tijdstip voor jezelf wel gewoon laat doen. Ik merk dat je je vlogs vaak rond 11 uur savonds upload. Door je "vaste" uploadtijd te bepalen op zo'n laat tijdstip maak je het voor jezelf makkelijk

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 18:23

Stille meelezer (en trouwe YT abonnee) valt binnen :')

Ben het helemaal eens met Harbourlight, het valt me op dat youtubers met vaste uploaddagen/tijden moetjes gaan maken om maar wat te kunnen uploaden. Wat ik zo leuk vind aan jouw vlogs is dat dat het redelijk kort op de gebeurtenis online komt.

De ene week zal je 4 dingen hebben die je kunt/wilt vloggen en de andere week niets. Lekker zo laten, je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt en wat jij prettig vindt.

*kruipt weer onder steen

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 19:21

Ik kan mij helemaal vinden in de rest. Lekker uploaden wanneer jij wil. Evt. 1x per week maar geen vast moment.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 19:57

Lekker zelf gaan bepalen wanneer je een vlog maakt. En wanneer je die online zet. Anders is het straks een moetje aan het worden. En gaat het sprankelende er vanaf.

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 20:06

harbourlight schreef:
Let wel op dat het vooral ook voor jezelf leuk houdt. Als je zin hebt om drie keer per week te vloggen gewoon lekker doen, als je eens drie weken geen tijd hebt: geen enkel probleem.
Ga je voor een vaste dag/tijd dan loop je het risico dat het op den duur een soort moeten gaat worden en dat zou ten koste kunnen gaan van de spontaniteit wat juist zo heerlijk aanwezig is in je vlogs.
Doe gewoon waar jij je lekker bij voelt en heel veel succes in Rotterdam!

Ben het hier ook helemaal mee eens! :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 20:38

Geen uploadschema :j Ik heb bij youtubers met een uploadschema vaak het idee dat ze er op sommige dagen helemaal geen zin in hebben. Dat is helemaal geen probleem, maar maakt de video wel een stuk minder leuk om naar te kijken. Ik wacht persoonlijk liever twee weken op een video waarin jij enthousiast bent en ook laat zien dat je het vloggen leuk vindt, dan dat er wekelijks een video online moet komen waardoor je helemaal gestrest bent omdat je er eigenlijk helemaal geen tijd of zin in hebt. Dan is opeens vier video's in een week omdat je in een goede bui was toch veel leuker? :D

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 21:24

Uiteraard zou ik iedere week een vlog super leuk vinden :D. Hoe meer vlogs hoe beter maar dat is vooral omdat ik het zo leuk vind hoe je het doet en hoeveel je laat zien. Maar zoals de rest zegt, moet het inderdaad voor jou ook leuk blijven en moet je je nog wel voldoende kunnen focussen op je paarden zonder dat je je 'verplicht voelt' om te gaan vloggen! :j

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 13:05

Vind de vlogs ook erg leuk om even tussen het werk door te bekijken, of 's avonds.. Leuk om jullie te volgen! Ik word alleen heel misselijk van het snelle draaien met de camera :')

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 13:12

Haha mallootje dat heb ik ook. Dacht al dat ik de enige was met die afwijking :')

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 13:13

Niets dus :D Instant wagenziek, ik moet dan echt even een paar minuten stoppen met kijken :P

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 13:41

Spuit 11 hier; ben het helemaal eens met Harbourlight. Lekker vloggen, wanneer het jou uitkomt. En houd ze zo spontaan, vind t nu erg leuk, om naar te kijken

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:10

Ik zou ook niet op een vaste dag vlogen want nu kun je zelf een beetje kijken wanneer het voor jou het beste uit komt en is het geen moet.
Want het moet wel leuk blijven!

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:22

Grr vind het nog steeds jammer dat je niet op het ek staat. Jij zelf natuurlijk nog meer.
Volg t ek wel en het was zo tof geweest als we jou live konden zien rijden :(:)

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 23:22

Ik vind het ook heel leuk hoe je het nu doet, ik denk dat een vast tijdstip/vaste dag de spontaniteit van je filmpjes weghaalt. Zometeen je nieuwste vlog even bekijken.:D

VWestra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 23:57

weer heel erg leuk Jill!!

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 00:49

Net jouw laatste vlog bekeken.
Wat leuk zeg! Jouw vriend doet dat ook goed.
Je lijkt me daar echt zalig te staan.
Jouw vlogs zijn aangenaam om te kijken :)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 08:27

Jill!!! Mijn dochter (4) wordt helemaal gek. We zijn nu bij mijn ouders en je wagen staat gewoon voor onze deur!!!!!

Ze is niet te houden! Afbeelding

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-16 08:34

Hahaha o oliebol.
Dat is mijn vader, jullie wonen vast bij een winkelcentrum in de buurt?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 08:43

Haha je kan zo nooit meer onopvallend ergens heen ;) Heel grappig om in je vlog dat stukje over de graffiti Berenkuil te zien, daar woont mijn huis zo'n 500m vanaf. Ook even gegoogled waar je trainster dan precies is, maar dat is nog wel mooi bereikbaar denk ik.
Menmenmen wat woont zij daar prachtig! Echt heel erg idyllisch! Als ik ooit in therapie moet vraag ik wel of ik daar een dagje mag helpen :+

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 08:44

Jiill_ schreef:
Hahaha o oliebol.
Dat is mijn vader, jullie wonen vast bij een winkelcentrum in de buurt?

Ja dat klopt. Deau, mijn dochtertje dus wil perse naar je wagentje hahaha, dus ik loop zo naar de overkant en dan zal ik je vader wel aanspreken of ze met je "wagentje" op de foto mag :D

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 08:52

Jaaaah wat leuk weer! :):) Respect dat je dit iedere dag twee keer doet! En dan ook nog 40 min rijden!! +:)+

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 08:54

Ze is boos, want ze dacht dat Enzos en Macho mee waren hahahhaahha :+
Afbeelding