Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Donja schreef:Zo, het weer was goed vandaag, eindelijk droog n zelfs zonnig! Dus ik ben even met Iris bezig geweest, stukje gewandeld met hoofdstel en daaroverheen een halster waar ik haar aan vast had. Daarna nog even een stukje geprobeerd te longeren. Was voor haar de eerste keer en viel me niets tegen. Paar rondjes op de ene hand gedraafd en een paar rondjes op de andere hand. Op de laatste kant ook nog 2 rondjes in stap (vond ze heel moeilijk). Voor de eerste keer was ik erg tevreden!
Art_Ificious schreef:Het filmpje. Het hoofdschudden is iets wat hij normaal niet doet.
Het moment dat hij wegrent is wanneer ik mijn hand uitstak richting zijn hoofd.
Heb ook een filmpje van in de piste, daarop schud hij ook met zijn hoofd.
Ik ken Harley en weet dus goed genoeg wanneer hij zich abnormaal gedraagt.
[ Video ]
F_inley schreef:Dat betekend dat hij twee dagen op stal heeft gestaan? Tja dan kan het ook joligheid zijn.
Maar ik ga niks meer zeggen want word er een beetje moe van dat alles wat gezegd word word afgedaan met nee dat kan het niet zijn of een ander tegen woord.
Art_Ificious schreef:Ja heeft op stal gestaan 2 dagen. Als het regent komen ze niet buiten namelijk. Maar Harley uit zijn joligheid door te bokken en rennen in de wei. Heb ik ook genoeg filmpjes van .
Happen en steigeren is ook voor de fun als ik hem achter de oren aanraak? Lijkt me niet, en als dat zo blijft haal ik er een arts bij.