Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:En toch.... Blijf ik me zorgen maken, en heb ik er niet de volle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Nu ben ik wel een geboren pessimist en doom denker, dus dat zal er zeker mee te maken hebben. Maar pffff best lastig.... Heeft ze geen pijn? Doen we er goed aan? Is het allemaal eerlijk tegenover haar?
Blegh...
Wendy_Komen schreef:voor alle lieve reacties!
Als we het gezegde, een vies paard is een blij paard aanhouden, was Bambi denk ik weer erg blij:
[ [url=m/Mw1kew.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gelukkig hebben ze daar borstels voor uitgevonden:
[ [url=m/CvMoSn.jpg]Afbeelding[/url] ]
En toch.... Blijf ik me zorgen maken, en heb ik er niet de volle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Nu ben ik wel een geboren pessimist en doom denker, dus dat zal er zeker mee te maken hebben. Maar pffff best lastig.... Heeft ze geen pijn? Doen we er goed aan? Is het allemaal eerlijk tegenover haar?
Blegh...
Wendy_Komen schreef:@balance, is ook wel zo. Maar heb nog nooit eerder een verzorgster gehad. Maar nu begint het me toch wat op te breken. Dus zal inderdaad opzoek gaan, en hopen dat ik een leuk iemand kan vinden hier in Lelystad/ Dronten.
@ testebeest, ze heeft gister voor de 5e dag/ keer gehad. Dus we wachten het even af...
Smudge schreef:Zet je verhaal op marktplaats en je hebt een hele kudde pennies die zich geroepen zullen voelen om Bambi te komen verzorgen.
welmoed__ schreef:Smudge schreef:Zet je verhaal op marktplaats en je hebt een hele kudde pennies die zich geroepen zullen voelen om Bambi te komen verzorgen.
Maar ik weet niet of TS zit te wachten op een kudde penny's. Ik kan me voorstellen, omdat het toch een zorgenkindje is, dat ze iemand met een beetje (volwassen) verzand van paarden heeft. Ze krijgen toch met bepaalde medicijnen te maken.
Smudge schreef:Medicijnen zou ik persoonlijk altijd zelf geven, verzorgster of niet.
Maar een verstandige penny van een jaar of 13 is toch heerlijk om lekker te poetsen, wandelen en te kroelen? Iemand van 16 of 18 gaat niet de hele middag een pony poetsen of kroelen.