[VOLG] Bambi! Van zakje botten met super karakter! Naar..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hevonen

Re: [VOLG] Bambi! Van zakje botten met super karakter! Naar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 00:12

Zo te zien doe je het allemaal uitstekend en knapt Bambi erg op. Waarom twijfel je zo? Kun je redenen daarvoor geven? Is het een vaag gevoel, of is er iets waarvan je denkt dat het niet in orde is?

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 00:23

Waarom twijfel je zo? De foto's zeggen meer dan genoeg, je doet echt goed werk en dat is duidelijk te zien. Ik zou ook gewoon afwachten hoe het straks gaat met de medicijnen, gewoon afwachten. Straks van het zomer is dit een prachtpony Let maar op! :)

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 00:35

Kom op wen je doet het super. Gewoon naar bambi blijven kijken je kan dat heel goed. Laat je niet kisten zover ik het kan zien gaat ze vooruit en kijkt ze happy. Bekijk het dag voor dag. En je kan altijd overleggen mat Chris en marriette

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 08:47

Citaat:
En toch.... Blijf ik me zorgen maken, en heb ik er niet de volle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Nu ben ik wel een geboren pessimist en doom denker, dus dat zal er zeker mee te maken hebben. Maar pffff best lastig.... Heeft ze geen pijn? Doen we er goed aan? Is het allemaal eerlijk tegenover haar?
Blegh...

Vervelend dat je zo twijfelt maar ik kan mij er ook wel iets bij voorstellen hoor. Maar zoals anderen ook al gezegd hebben, denk ik persoonlijk ook dat je er zeker goed aan doet!

Als je nu al bezig zou zijn om te kijken wanneer er een zadel op kan omdat je er een kindje op wil laten rijden en een wedstrijdje wil laten starten dan zou ik zeggen, dat het niet eerlijk is tegenover haar.

Ik denk juist dat je super eerlijk bent, vooral als je naar Bambi kijkt. Ze kijkt blij, knapt goed op, ze krijgt alle tijd en heeeeeel veeeeeeel liefde en verzorging. Volgens mij is er geen eerlijker manier om een dergelijke pony op te laten knappen dan dat jij doet _/-\o_

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 09:09

Wat zijn je bedenkingen Wendy? Wat veroorzaakt dat gevoel? Het kan best fijn zijn om dat even op een rijtje te zetten en te spuien. Jij ziet haar elke dag, je mag jezelf best serieus nemen, en even spuien kan ook heel fijn zijn. En soms is het dan ook over als je er even ruimte aan hebt gegeven, dan kun je weer verder. Het is niet alleen maar een roze wolk.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 11:32

Wendy_Komen schreef:
<3 voor alle lieve reacties!

Als we het gezegde, een vies paard is een blij paard aanhouden, was Bambi denk ik weer erg blij:

[ [url=m/Mw1kew.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gelukkig hebben ze daar borstels voor uitgevonden:

[ [url=m/CvMoSn.jpg]Afbeelding[/url] ]

En toch.... Blijf ik me zorgen maken, en heb ik er niet de volle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Nu ben ik wel een geboren pessimist en doom denker, dus dat zal er zeker mee te maken hebben. Maar pffff best lastig.... Heeft ze geen pijn? Doen we er goed aan? Is het allemaal eerlijk tegenover haar?
Blegh...

Niet je druk maken....ze is zoveel beter af dan waar ze vandaan kwam!
Even afwachten wat de pergolide doet,dat kun je pas na een maand of twee goed merken.Dan het op dat moment bekijken,wat rijden betreft.Er is nog geen pony doodgegaan van een rustig stapritje door het bos hoor!Wedstrijden,ach...je weet nooit!Ze is nog niet oud.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 22:13

:o :o :o :o
Dank jullie wel! Die schoppen voor de kont had ik even nodig.
Er was geen specifieke reden dat ik aan het twijfelen was. Ze was wat minder "wakker" en stond een beetje naast me te staan. Maarja, daarna toen ik weer met der naar stal liep, liep ze mooi opgewekt door. Dus het zal wel los lopen. (denk ik... hoop ik...)

Ben er wel achter dat dit eigenlijk wel heel veel van me vraagt. Elke dag, dag in dag uit, naar stal. Met het werk/ kinderen/ dieren/ huis/ man, is het eigenlijk toch wel wat veel. Dus ben er toch over na aan het denken om een verzorgster te gaan zoeken. Dan zou ik iemand zoeken voor Bambi, en wellicht ook voor Hope. Zodat Hope ook wat meer beweging krijgt, en ik niet meer elke dag naar stal hoef. Zou het leven denk ik wel wat makkelijker maken....

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 22:22

Waarom niet? zou ik zeggen. Zat mensen die geen paard kunnen betalen of nog niet weten hoe het is om een eigen paard te hebben. Kunnen ze jou mooi helpen, allebei geholpen ;).

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 01:11

Ben je nu al begonnen met de pillen? Daar kunnen ze ook even "down" van raken gun haar de tijd ik vind haar er echt al zoveel beter uitzien

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-15 09:45

@balance, is ook wel zo. Maar heb nog nooit eerder een verzorgster gehad. Maar nu begint het me toch wat op te breken. Dus zal inderdaad opzoek gaan, en hopen dat ik een leuk iemand kan vinden hier in Lelystad/ Dronten.

@ testebeest, ze heeft gister voor de 5e dag/ keer gehad. Dus we wachten het even af...

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 11:09

Misschien zijn er wel meelezers in dit topic van bij jou uit de buurt die met liefde een paar dagen van je over willen nemen. :)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 11:40

Wendy_Komen schreef:
@balance, is ook wel zo. Maar heb nog nooit eerder een verzorgster gehad. Maar nu begint het me toch wat op te breken. Dus zal inderdaad opzoek gaan, en hopen dat ik een leuk iemand kan vinden hier in Lelystad/ Dronten.

@ testebeest, ze heeft gister voor de 5e dag/ keer gehad. Dus we wachten het even af...

Ik begrijp je heel goed,heb ook veel respect voor je,hoe je het allemaal doet :j Het is ook heel veel werk....en ik mag nog niet klagen.Ze staan aan huis,ik heb geen kinderen en hoef niet te werken(wel hier natuurlijk).En ik ben al twee uur per dag bezig,zonder er op te zitten :7

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 15:39

Weer helemaal bijgelezen! Top hoor van die anonieme bokker/ dierenarts voor de pillen.
Echt erg lief.

Ik vind haar ook happy uitzien, maar ik begrijp jou wel, wat je ziet haar elke dag en dan maak je ook de mindere momenten mee, dat ze wat stilletjes is enzo.

En wij zien de leuke fotos van een blije pony.

Smudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 16:25

Zet je verhaal op marktplaats en je hebt een hele kudde pennies die zich geroepen zullen voelen om Bambi te komen verzorgen.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 17:13

Smudge schreef:
Zet je verhaal op marktplaats en je hebt een hele kudde pennies die zich geroepen zullen voelen om Bambi te komen verzorgen.

Maar ik weet niet of TS zit te wachten op een kudde penny's. Ik kan me voorstellen, omdat het toch een zorgenkindje is, dat ze iemand met een beetje (volwassen) verzand van paarden heeft. Ze krijgen toch met bepaalde medicijnen te maken.

Smudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 18:13

welmoed__ schreef:
Smudge schreef:

Maar ik weet niet of TS zit te wachten op een kudde penny's. Ik kan me voorstellen, omdat het toch een zorgenkindje is, dat ze iemand met een beetje (volwassen) verzand van paarden heeft. Ze krijgen toch met bepaalde medicijnen te maken.

Medicijnen zou ik persoonlijk altijd zelf geven, verzorgster of niet.

Maar een verstandige penny van een jaar of 13 is toch heerlijk om lekker te poetsen, wandelen en te kroelen? Iemand van 16 of 18 gaat niet de hele middag een pony poetsen of kroelen.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-15 18:51

Thanks voor de reacties. Hoop inderdaad een juist iemand te vinden. Diegene zou indien voldoende rijkunst ook op Hope mogen rijden, dus hoop toch wel een "ouder" verantwoordelijk iemand te vinden...

Marleen_vA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 19:14

ik wil je best helpen hoor, met je paardjes :)
Ik ben er toch met regelmaat vanwege mn paardjes in de opfok op hetzelfde terrein :)
Ik heb alleen een wisselend rooster qua dagen.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 19:23

Smudge schreef:
Medicijnen zou ik persoonlijk altijd zelf geven, verzorgster of niet.

Maar een verstandige penny van een jaar of 13 is toch heerlijk om lekker te poetsen, wandelen en te kroelen? Iemand van 16 of 18 gaat niet de hele middag een pony poetsen of kroelen.

Onzin, ik ben 16 en red het echt wel om de hele middag lekker penny te doen met mijn 2 shetties. Heerlijk toch!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 19:33

Oh wat jammer dat je twijfelt of je t wel goed doet!

Op die laatste fotos ziet ze er echt super uit zeg!!! :j keep up the good work!!! Ik snap dat het zwaar is!
Ik denk dat er in die regio TIG leuke meisjes te vinden zijn die jouw ponys willen verzorgen! Gewoon eens uitproberen, werkt het niet, dan weet je dat snel genoeg! ;)

Succes in je zoektocht!

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 22:36

jup indd wat SindyKaya zegt! ik verzorg nu 2 maanden een paard en die staat ivm een vleeswond al weer bijna 1,5 maand kreupel... ik ben 3 dagen per week gewoon 2 uur op stal om een beetje te tutten te mesten etc... genoeg te doen altijd!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-15 22:41

Ach, ik hoop heel erg een fijn iemand te vinden.
Vind ik die niet, is het ook heel simpel, dan wordt ze verkocht.

Hahaha, gekkigheid. Nee, dan ga ik gewoon dagelijks heen, puzzel ik een beetje met de tijd, en wil mams in nood wel naar stal gaan.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 22:46

Ik ben 22 en vind het ook heerlijk om lekker te tutten met mijn paard. :))

Tarenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 23:05

Ik kwam dit topic tegen, en wat een verschil van toen en nu :oo Je bent super goed bezig! Ik volg je ook. En hopelijk vind je een gezellige maar vooral geschikte verzorg(st)er.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 23:15

Het is me net even te ver weg (45km) anders wilde ik ook wel 2 avondes tutten en aandacht geven hoor. Er is vast wel iemand.